חינוך

ליעד אילני מציע: "העירייה תקצה מבנים לפתיחת גנים פרטיים, כך תוכל לפקח עליהם באופן מלא"

צעד שני:  לתגבר את מערכת הטיפול בגיל הרך ולהוסיף תקני פיקוח על פעילות הגנים הפרטיים לגילאי 0-3. לפרסם תו איכות לגני ילדים פרטיים ולעודד מפעילי גנים פרטיים וגננות להצטרף מרצונם לאמנה שירותית, שתחייב אותן בהכשרה מתאימה ובפיקוח. רשימת הגנים הפרטים בעלי תו האיכות העירוני תפורסם לציבור.

גם ברמת החקיקה אילני מציע להיות אקטיביים ולקדם חקיקה שתכניס קריטריונים חינוכיים ומערכות להגנה ולפיקוח על ביטחון הילדים בעת קבלת היתר הפעלת עסק לגני ילדים.

אילני מסביר: "מדובר במשהו ששקדנו עליו הרבה לפני התפוצצות הפרשות הקשות שרק מדגישות את הצורך בפיקוח על כל מערכת החינוך מגיל אפס ובלי הנחות. הנקודות האלו הן חלק מתכנית החינוך שלי לרמת גן שנכתבה עם רונית תירוש, לשעבר מנכ"לית משרד החינוך ועם מירה שנן, לשעבר מ"מ מנהל אגף החינוך בעיריית רמת-גן".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות