ניוזים חמיםחדשותחינוך

בנעמ"ת בחולון החליטו ללמד לקח את ההורים שגירשו את הסייעות ממזרח ירושלים והודיעו שמהיום התינוקייה ב"תל גיבורים" נסגרת

בנעמ"ת החליטו ללמד לקח את הורי מעון אודם בתל גיבורים בחולון, שגירשו את הסייעות ממזרח ירושלים. מהיום להיום, בנעמ"ת סגרו את כיתת התינוקייה, בשל לדבריהם מחסור בכח אדם ושלחו 11 משפחות למצוא פיתרון מהרגע להרגע עבור 11 פעוטות

בנעמ"ת חולון החליטו ללמד לקח את הורי מעון אודם של נעמת בשכונת תל גיבורים, שלפני יומיים גירשו סייעות ממסרח ירושלים, שנשלחו למקום, כדי למלא את המחסור בכוח אדם. נעמ"ת הודיעה על סגירת התינוקייה, בשל מחסור בכוח אדם לאחר שהסייעות גורשו וכך לפחות 11 פעוטות נותרו ללא מעון.

ההורים טענו כי הסייעות כלל אינן דוברות עברית, למרות שרק אתמול אחת מהן התראיינה לחדשות ערוץ 12 ושוחחה בעברית.

וכך, מהיום, בנעמ"ת הודיעו להורים שלפחות 11 פעוטות יצטרכו לעזוב ולחפש פיתרון אחר, בגלל מחסור בכוח אדם.

ההורים הגיעו למחות ולהפגין הבוקר נגד הסגירה. אורי, אמא במעון אמרה: "המחאה שלנו הייתה לגיטימית, במקום ולא גזענית. היא באה מתוך דאגה לילדים שלמו ועכשיו מהרגע להרגע הורים צריכים למצוא מעון אחר לילדים. לא מבינה למה בנעמת החליטו להעניש את הילדים".

מנעמת נמסר בתגובה: "ביום רביעי נעמת השביתה את המעון עקב השתלחות ההורים, הבלתי מתקבלת על הדעת. החל מיום חמישי יחזור המעון לפעילות במתכונת של שתי כיתות במקום שלוש. כיתת התינוקות לא תפעל עקב מחסור בכוח אדם. ל-11 התינוקות הגדולים יותר נמצא פתרון בשתי הכיתות הנותרות ו-11 תינוקות לא יוכלו להגיע למעון. העובדות מהחברה הערבית אינן מעוניינות לחזור למעון, זאת בשל החשש לבטחונן האישי ובשל העלבונות שספגו".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות