ניוזים חמיםחינוך

אגודת הסטודנטים באו"פ מציגה: להתקדם בחיים ולעשות כסף בתחום הכי פורח ורווחי

סטודנטים החברים באגודה של האוניברסיטה הפתוחה וסטודנטים במכללות נוספות יוכלו להירשם לקורס הערב המסובסד ליועצי משכנתאות בזום- בשמונה מפגשים בלבד

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה פועלת רבות למען הסטודנטים שלה ויחד עם אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של המרכז האקדמי פרס ואגודת הסטודנטים והסטודנטיות Sce-באר שבע דואגת להכנסה נוספת ופותחת קורס נוסף של יועצי משכנתאות במסלול ערב ובעלות מסובסדת, הווה אומר הקלה בתנאי התשלום, כלומר אותו קורס בפחות כסף.

ב-"סטודנטופ – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באו"פ" פועלים ללא הרף על מנת לספק לסטודנטים מערכת הטבות ופעילות שתלווה אותם במהלך התואר. בקורס הנוכחי שילבה האגודה ידיים עם "תפנית – בית הספר ללימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה" מתוך מטרה להנגיש את אחד המקצועות הריווחיים ביותר בזמן הקצר ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

למי מיועד הקורס?

-למעוניינים לעבוד כיועצי משכנתאות

-למעוניינים לרכוש יֶדע וכלים בתחום המשכנתאות

-ליועצים עסקיים, מאמנים, יועצים לכלכלת המשפחה, אנשי ביטוח

-למעוניינים בהסבה מקצועית, כגון מורים בשנת שבתון, פורשי צה"ל, ופורשים מהמערכת הפיננסי

-למשקיעים, מתווכי נדל"ן, ויזמים בתחום הנדל"ן המעוניינים להעמיק את הידע המקצועי בתחום מימון וגיוס מקורות לעסקאות.

קרדיט אגודת הסטודנטים באוני הפתוחה

מה הקורס נותן?

-יכולת להתפרנס בכבוד, אפשרות כהכנסה נוספת

-הכשרה למתן ייעוץ משכנתאות פרטי, איכותי ומקצועי

-העמקת הידע המקצועי בתחומי המימון, מיסוי נדל"ן, ביטוח, שיווק ומכירות

-חיסכון בעשרות אלפי שקלים בהחזר המשכנתא

-כניסה למאגר היועצים של סטודנטופ

שווה לדעת:

תעודה תינתן על ידי "תפנית – בית הספר של האוניברסיטה הפתוחה" וחברת "סטודנטופ" מבית אגודת הסטודנטים של האו"פ.

מעבר לתעודה, בוגרי הקורס ייכנסו למאגר היועצים הרשמי והבלעדי של "סטודנטופ משכנתאות" שיפורסם לציבור הסטודנטים, הבוגרים ועובדי האונ' הפתוחה ויציע את שירותם באופן שוטף ובמהלך שיווק פרויקטים של נכסי נדל"ן בארץ.

חובת ההשתתפות היא- 80% כשהקורס מוקלט וניתן לצפייה חוזרת והתעודה מקנה יכולת לעבוד מיד ובצורה מקצועית. כמו כן, ניתן לשתף את ההטבה עם חברים ובני משפחה!

צילום PIXABAY

מנחה הקורס: הקורס נלמד בהנחיית ערן מעוז, מומחה בתחום המשכנתאות והאשראי, בעל ניסיון של 30 שנות עבודה בבנקים למשכנתאות בישראל, בין תפקידיו בבנקים השונים: ניהול מוקד משכנתאות, ניהול מערך הדרכה, ניהול סניפים ראשיים, ניהול מרחב עם עשרות סניפים, מנכ"ל חברת מימון בנקאית, דירקטור בחברות בנות, סמנכ"ל וחבר הנהלת בנק למשכנתאות.

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית באו"פ: "אנחנו שמחים לפתוח קורס מיוחד של יועצי משכנתאות יחד עם 'תפנית', מה שיקנה לסטודנטים כלי נוסף ליצירת הכנסה במקביל ללימודים וגם לאחריהם. היתרונות של הקורס הם שהקורס קצר ושהלימודים הם בשעות הערב. אנחנו מצפים לפתוח מספר קורסים בשנה הקרובה כשהראשון ייפתח בקרוב."

מתי ואיך?

מסלול ערב

21.11.22-23.1.23

ימי שני

17:00-20:00

לפרטים נוספים והרשמה לחצו על הלינק:

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות