עיריית חולון חתמה על הסכם למערכת חירום לאומית חדשנית לניהול אוכלוסייה ורציפות תפקודית
עיריית חולון מודיעה על חתימת הסכם עם חברת אורהייטק ג'י.איי.אס בע"מ להקמה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של מערכת חירום לאומית מתקדמת לניהול אוכלוסייה ורציפות תפקודית
מדובר במערכת ראשונה מסוגה וחדשנית ביכולותיה, המבוססת על טכנולוגיית ERPGIS, ומיועדת לספק מענה כולל לניהול אירועי חירום, תוך ריכוז כלל המידע העירוני הקריטי -אוכלוסייה, תשתיות ונכסים -על גבי פלטפורמה אחת.
המערכת כבר הוכיחה את עצמה בפועל במהלך תקופת הלחימה האחרונה, בה שימשה ככלי עבודה מרכזי לניהול תהליכי החירום בעירייה, תוך מתן מענה שוטף לתושבים ותמיכה בעבודה מול כוחות הביטחון.
במסגרת הפרויקט, המערכת תאפשר בין השאר:
ניהול מידע אוכלוסייתי וזיהוי תושבים ומשקי בית
ניהול פינוי, מגורים חלופיים וסיוע לתושבים
הפצת הודעות ועדכונים בזמן אמת לתושבי העיר.
אינטגרציה מתקדמת עם מערכות עירוניות וגורמי חירום
המערכת כוללת גם יכולות מתקדמות של ניתוח מידע בזמן אמת, קבלת תמונת מצב עדכנית וניהול אירועים מרובי משתנים, לצד רכיבי אבטחת מידע והגנת פרטיות ברמה גבוהה.
ראש העיר שי קינן ציין כי:
"המערכת החדשה היא הראשונה בארץ המסוגלת להתמודד עם מצבי חירום ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולת שלנו להיערך למצבי חירום ולתת שירות איכותי, מהיר ומדויק יותר לתושבי חולון, גם בתרחישים המורכבים ביותר."
סמנכ"ל התפעול העירוני,
אמיר פרידמן, הוסיף כי:
"המערכת מאפשרת לנו לייצר מרכז שליטה ובקרה עירוני אחוד, המחבר בין כלל הגורמים הרלוונטיים בזמן אמת. יכולת זו משפרת באופן משמעותי את ניהול האירועים ומאפשרת לנו להעלות את רמת השירות לתושבים גם בשגרה וגם בחירום."
סמנכ"ל משאבי אנוש ומערכות מידע, שילה כרמון, הוסיף כי:
"המערכת מספקת לנו יכולת שליטה וניהול מתקדמים בזמן אמת, תוך שילוב בין מידע גיאוגרפי לנתוני אוכלוסייה ותשתיות. הניסיון שנצבר במהלך הפעלתה בתקופת הלחימה האחרונה מוכיח את הערך המבצעי הגבוה שלה ואת תרומתה לחיזוק החוסן העירוני."
הפרויקט כולל זמינות מערכת גבוהה במיוחד (99.9%), יכולות גיבוי והתאוששות מאסון (DR) ושירותי תמיכה רציפים, המבטיחים המשכיות תפקודית גם בעת חירום.

































































































