ניוזים חמיםבריאות

כללית ואוניברסיטת אריאל בשיתוף פעולה לפיתוח שירותים לתושבי השומרון

"נמשיך לקדם יחדיו פיתוח שירותים רפואיים לתושבי השומרון ולשתף פעולה בהכשרת דור העתיד של רופאים מומחים בישראל",  ד"ר רייכנברג

 

בשבוע שעבר אירחה כללית את פרופ' אהוד גרוסמן, נשיא אוניברסיטת אריאל, במערך החדשנות של מחוז דן פ״ת כללית. הסיור התקיים בנוכחות ד״ר יעל רייכנברג, מנהלת המחוז, ד״ר שי נתנזון המנהל הרפואי וד״ר מיה גרשטין, מנהלת מערך החדשנות.

במהלך הביקור הציגה ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, את הפעילות החדשנית המתקיימת במחוז, לצד מחקר קליני ופעילות אקדמית ענפה של הצוותים הרפואיים. "נמשיך לקדם יחדיו פיתוח שירותים רפואיים לתושבי השומרון ולשתף פעולה בהכשרת דור העתיד של רופאים מומחים בישראל", ציינה ד"ר רייכנברג.

פרופ' אהוד גרוסמן, נשיא אוניברסיטת אריאל שיבח את פעילות כללית בתחום המחקר ופיתוח שירותים "מאוד התרשמתי מהפעילות המחקרית והחדשנות שנעשות במחוז דן-פ"ת כללית. בכוונתי להוביל את הרחבת שיתוף הפעולה בין האוניברסיטה והמחוז לצורך העמקת המחקר לטובת שיפור הרפואה והשירותים לקהילה".

ד"ר מיה גרשטין, מנהלת מערך החדשנות במחוז, הוסיפה כי "הפוטנציאל הגלום בחיבור בין מרכז החדשנות לאקדמיה הוא מכפיל כוח. פרויקטים משותפים של סטודנטים, חוקרים ומומחי בריאות יכולים להקפיץ את עולמות הבריאות אל העתיד – מפתרונות קליניים ועד מודלים של בינה מלאכותית".
שיתוף הפעולה בין כללית ואוניברסיטת אריאל צפוי להרחיב את השירותים הרפואיים המוצעים לתושבי השומרון ולהעמיק את המחקר והפיתוח בתחומי הבריאות.

קרדיט צילום: דוברות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות