ניוזים חמיםחדשותחינוך

בעוד שבערים אחרות יתקיימו קייטנות וצהרונים בסוכות, באור יהודה לא יהיה דבר. ההורים שואלים: "למה בשאר הערים העירייה מתחשבת בהורים ואצלנו יש תחושה שאנחנו אוויר?"

הורים לילדי הגנים באור יהודה דורשים תשובות מהעירייה: למה בשאר הערים יתקיימו צהרונים וקייטנות בחול המועד סוכות ובאור יהודה לא יהיה דבר? בעוד ההורים משלמים סכומים זהים להורים בערים אחרות

חג סוכות עומד בפתח ובחול המועד הורים רבים עובדים ולא נהנים מחופשה. ברוב הערים בארץ, העיריות והרשתות שמפעילות את הצהרונים וקייטנות החופשים מטעמן, דאגו להקצות לפחות 3 ימים בחול המועד סוכות, בהם ילדי הגנים בעיקר יוכלו ליהנות מקייטנות וצהרונים.

אמרנו בכל הערים כמעט? הכמעט נוגע לאור יהודה, כשההורים גילו שרשת "נפגשים" שמפעילה את הצהרונים והקייטנות מטעם העירייה, החליטו שבאור יהודה לא יהיו צהרונים או קייטנות בסוכות.

ברשת החליטו כי ינתן מענה רק בחנוכה ופסח, כלומר 10 ימים בשנה.

הורים לילדים קטנים באור יהודה ניסו לפנות מספר פעמים לרשת ולעירייה, אך נענו בשלילה.

שירי, אם לשני ילדי גן אומרת: "בשנה שעברה ניתן מענה, השנה למרות תחינות שלנו, אמרו לנו שיש בפסח וחנוכה וזהו. מה אנחנו אמורים לעשות הורים שעובדים ואנחנו עם 2 ילדים? כמה אפשר לזרוק על המשפחות? גם באוגוסט השנה, העירייה לא נתנה לנו מענה. יש תחושה שראש העיר פשוט לא מתחשבת בהורים בעיר ולא רק בזה".

ספי, אב לילדת גן אמר עוד: "בדקתי עם חברים שגרים בקרית אונו ובחולון, הם כולם זוכים לשלושה, ארבעה ימי צהרונים בחול המועד סוכות. הם משלמים בדיוק כמונו, רק שאנינו מקבלים 10 ימים בשנה והם 14".

מ"נפגשים" מרכזים קהילתיים נמסר בתגובה: "במסגרת תכנית 'ניצנים' של משרד החינוך המגדירה 10 ימי חג להפעלת קייטנות בעיר, נבחרו החגים חנוכה (5 ימים) ופסח (5 ימים) לצורך הפעלת מסגרות אלו עד השעה 16:00 ללא עלות נוספת. אנו פועלים להפעלת קייטנה גם בסוכות ועדכון מפורט על כך ייצא להורים לאחר ראש השנה".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות