ניוזים חמיםחינוך

רצים בכל העולם לזכר הנספים בשואה: יוזמה מרגשת וייחודית של סטודנטיות וסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה שלומדים מחו"ל

הסטודנטית לימור משוויץ: "בחרתי לרוץ דווקא סמוך לפסי רכבת, היה ממש מרגש לרוץ אתמול. אני רצה המון, אבל אתמול זאת הייתה ריצה מרגשת וסימבולית במיוחד - אבי הוא ניצול שואה מיהודי בולגריה, אם בשנה הבאה נצליח להעלות את המודעות ולרוץ בכל העולם זה יהיה אפילו מרגש יותר"

סטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה שלומדים בחו"ל יזמו ויישמו רעיון להשתתפות מרחוק ביום השואה ובמשמעות של היום הזה- ריצת ספורט של 6 ק״מ לזכר ששת המיליונים שנספו בשואה – הסטודנט יוסי מפרו שיתף במיזם ויחד איתו השתתפו עשרות סטודנטים מרחבי העולם שרצו על אדמת אירופה, דרום/צפון אמריקה ועוד.

 הסטודנט יוסי מפרו: "זה יום הזיכרון הראשון שאני נמצא מחוץ לארץ, מנהל שגרה במדינה אחרת, בדרך כלל בארץ אני מגיע לזיכרון בסלון או לטקסים והפעם בגלל המרחק והגעגוע רציתי להנציח את היום הזה יותר מתמיד".

הסטודנטית אופיר מארה"ב: "רצתי פה על אדמת אירופה! סבא׳לה, משה שליגר היקר, תמיד הסתכלת לי בעניים ואמרת שאני הניצחון שלך!! אתה שנלחמת ביערות- אז הנה פה על אדמת אירופה לזכרך ולזכר סבתא רעיה הגיבורה ששרדה את הזוועות!! עם ישראל חי".

הסטודנטית לימור משוויץ: "בחרתי לרוץ דווקא סמוך לפסי רכבת, היה ממש מרגש לרוץ אתמול. אני רצה המון, אבל אתמול זאת הייתה ריצה מרגשת וסימבולית במיוחד – אבי הוא ניצול שואה מיהודי בולגריה ולא מפסיק לספר על כך שהשוויצרים הצילו לא מעט ילדים יהודים, אם בשנה הבאה נצליח להעלות את המודעות ולרוץ בכל העולם זה יהיה אפילו מרגש יותר".

אגודת הסטודנטים באו"פ מוסרים כי הם גאים בסטודנטים ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הלימודים מחו"ל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות