חינוךמקומיבת ים

הצצה: הכיתות הטכנולוגיות שיהיו בקרוב בכל בתי הספר בבת-ים

מובילים בחדשנות: בימים אלו עובדים בעיריית בת-ים בהובלת מנהל החינוך על הכיתה הטכנולוגית החדשנית שעתידה להיות בכל בתי הספר בעיר בת-ים. הכיתה הטכנולוגית תזניק את שיטת הלימוד בבת-ים שנים קדימה, תחיה את חומר הלימוד ותמחיש לתלמידים דברים מופשטים כדי שיזכרו אותו מתוך סקרנות והנאה

מדובר במערכת מתקדמת שמובנת ממחשב, שמונה חיישנים, ארבעה מקרנים וארבעה מסכים אשר הלמידה בה מועברת כחוויה מציאותית. המערכת מראה את החומר הלימודי באמצעות מערכת תלת מימד וסרטונים שמוקרנים ב- 360 מעלות בקירות על ידי לחיצת טאץ' (מסכי מגע). לדוגמא: כאשר התלמידים ילמדו בשיעור מדעים על גוף האדם בכיתה הטכנולוגית, הם יוכלו "להיכנס" לתוך גוף האדם ולחקור את כלי הדם, מערכות הגוף או הלב. המורים יכולים ללמד כל מקצוע שיבחרו באין ספור דרכים חוויתיות ומעמיקות.

הקמת הכיתה נעשתה בשיתוף העירייה ו'קרן אתנה', והחלה באשכול הפיס. הצפי לבניית כיתות טכנולוגיות נוספות הוא במהלך שנת הלימודים תשפ"ד- תשפ"ה.

ראש העיר צביקה ברוט הגיע לביקור בכיתה הראשונה בעיר, שם בדק לראשונה את הכיתה הטכנולוגית באמצעותה החומר הלימודי יועבר לילדי העיר בדרך נגישה מעניינת וחדשנית ביותר אשר מחליפה את הלוח והטוש.

בתום הביקור אמר: "מדובר בכיתת המחר! במערכת החינוך שלנו יש תוכניות לימודים נרחבות ומגוונות שבדרך כלל קצת קשה לקבל את תשומת הלב של התלמידים בכיתה הישנה הרגילה. בכיתות החדשות בעיר הילדים ירצו ללמוד כמה שיותר ובנוסף, בדרך טובה יותר. כיתת המחר הזו, בקרוב תהיה בכל בית ספר בבת-ים".

קרן אתנה
קרן אתנה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות