ניוזים חמיםחדשותיהוד

בעקבות הפיגוע ברעננה, הנחתה ראש עיריית יהוד- מונוסון על תגבור מערך הביטחון העירוני, הן במרחב והן במוסדות החינוך

בעקבות הפיגוע המשולב ברעננה, הנחתה ראש עיריחת יהוד- מונוסון, יעלה מקליס, את יחידות הפיקוח העירוני, השיטור וקב״טים מוסדות החינוך לתגבר את פריסת הכוחות בעיר

בעקבות הפיגוע המשולב בכמה זירות בעיר רעננה, שהתרחש לפני כשעה, עיריית יהוד- מונוסון הוציאה לתושבים את ההודעה הבאה: "בשעה האחרונה התקבל דיווח על אירוע ביטחוני ברעננה. אנו מבקשים לעדכן כי מייד עם קבלת המידע, הנחתה ראש העיר יעלה מקליס, את יחידות הפיקוח העירוני, השיטור וקב״טים מוסדות החינוך לתגבר את פריסת הכוחות בעיר ולהגביר עירנות בקרב מאבטחי בתי הספר.

"כמו כן, תוגבר מערך הביטחון העירוני בסיורים רכובים של כיתת הכוננות המשטרתית ושל מתנדבי "משמר העיר" יצאו לתגבור הנוכחות בעיר.

"אנו מבקשים מכולם לשמור על עירנות, ולדווח למוקד 100 או המוקד העירוני 106 על כל אירוע חריג. בווטסאפ: 058-6767106, בטלפון: 03-5363625".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות