חדשותחינוךמקומיבת ים

העיר הראשונה בגוש דן: עיריית בת-ים הציבה מרחבים מוגנים ניידים במוסדות החינוך ולראשונה בשכונת הקרוואנים בעיר

עיריית בת-ים הציבה 13 מרחבים מוגנים ניידים במוסדות החינוך ולראשונה בשכונת הקרוואנים בעיר

לצורך רכישה עצמאית של ממ״מים (מרחבים מוגנים ניידים) השקיעה העיריה תקציב של 5 מיליון ₪. המרחבים אושרו על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ.

במקביל הצליחה העירייה לאתר ספקים אשר הציבו את בת-ים בראש רשימת ההמתנה, כך הצבות הממ"מים נעשו במהירות ומבלי להמתין שבועות ארוכים. לאחר היעדר מענה מהמדינה החליטה עיריית בת-ים להציב את המרחבים המוגנים בכדי לסייע לתושבים במהירות וביעלות ללא תלות בגורמים חיצוניים כפי שנעשה בקורונה ובאירועי חירום נוספים.

בעקבות המהלך, הוכשרו בשבועות האחרונים מוסדות חינוך נוספים לפעילות שוטפת, ובנוסף, קיבלו תושבי שכונת הקרוואנים הגנה תקנית לראשונה מאז שנות ה-90. העירייה נערכת להצבת והקמת ממ"מים בשכונות ומוסדות חינוך נוספים בעיר.

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים: "שמנו לנו בראש סדר העדיפויות את ביטחון התושבים בשעה קשה זו. אני מודה לצוותים המקצועיים על המהירות והמקצועיות בה השלימו את המהלך למיגון ברחבי העיר ומוסדות החינוך. בימים אלו, העירייה נערכת להצבת והקמת ממ"מים בשכונות ומוסדות חינוך נוספים בעיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות