חינוךמקומיבת ים

גאווה עצומה: נבחרת בית ספר אורט מילטון בעיר בת-ים זכתה מקום ראשון בתחרות האזורית בחידון השנתי של תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" של ארגון 'כל ישראל חברים'

נבחרות בית הספר אורט מילטון מהעיר בת-ים זכו מקום ראשון בתחרות האזורית והלובי בחידון השנתי העשירי במספרו של תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" אשר התקיים ביום רביעי האחרון בהובלת ארגון כל ישראל חברים

החידון התקיים בהשתתפות 6 בתי ספר מבת-ים וסה"כ כ- 800 תלמידות שכבת ט' מתוך 35 בתי ספר מרחבי הארץ.

נבחרת בית הספר אורט מלטון, שבה השתתפו מוריה ציבין, שלי צ'רטרבסקי, לין קפה וורד ברונשטיין היא הזוכה בתחרות האזורית והמשתתפות אליזבת לייקין וורד ברונשטיין זכו במקום הראשון בתחרות הלובי המשותפת לכולן.

האירוע הועבר בהנחייתה של מרים שטילמן לבזובסקי השותפה בחברת Venture Capital, הופיעה הזמרת ואלרי חמתי ושפטו אנשי ונשות חינוך ומתמטיקה, ובכירות מחברות ענק כגון: פאפאיה גלובל, מליו, אלביט, LifeSci Partners קרן פוזן ועוד.

משתתפות התכנית אמרו כי: "אין דבר כזה שאין סיכוי. תאמינו בעצמכן – בכל גיל ובכל מצב כי נשים מסוגלות לכל. נהנינו והתרגשנו מהתהליך ובזכייה במקום הראשון. אנו מודות לכל העוסקים בתכנית החשובה וממליצות עליה לכולן".

תכנית "סודקות" פועלת בלמעלה מארבעים בתי ספר ברחבי הארץ למען העצמה מגדרית ומצוינות חינוכית במקצועות המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה. בבת-ים פועלת התכנית בקרב שישה בתי ספר, בקרב כ- 650 מבנות העיר, כחלק משיתוף פעולה פורה בין ארגון "כל ישראל חברים" ועיריית בת-ים.

הפעילות בעיר מגדילה את מספר התלמידות הלומדות לימודי מדעים, טכנולוגיה ומתמטיקה ברמת 4-5 יח' המתמידות בלימודיהן ומשיגות תעודת בגרות איכותית, המאפשרת לימודים גבוהים, בניית קריירה והגשמה עצמית ומקצועית.

במהלך מקיף של חמש שנים, החל מכיתה ח', נחשפות התלמידות לעולם האקדמי וחברות היי-טק, פוגשות מנטוריות ומודלים מעוררי השראה, משתתפות בסדנאות מגדר והעצמה ומקבלות תמיכה לחיזוק המצוינות הלימודית.

הנערות משתתפות במגוון מיזמים ארציים ועירוניים כגון: אירועי מצוינות, פרויקטים ליום האישה, חידון מתמטיקה ארצי וביקורים בחברות הייטק.

הילה לוי, מנהלת תכנית 'סודקות את תקרת הזכוכית': "כל הכבוד לתלמידות ה"סודקות" שלקחו על עצמן לייצג את בית ספרן בהוגנות וברוח ספורטיבית, מתוך רצון להצליח בגלל האתגר, ולא רק בגלל התחרות.

אתן חלק מתהליך עוצמתי של שינוי ואמונה בדרך לעשיית עולם טוב, שוויוני וצודק יותר. גאה בכן".

ליאור דסקל עבור אייקון
ליאור דסקל עבור אייקון
ליאור דסקל עבור אייקון
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות