בחירותניוזים חמיםחדשות

דרמה של הרגע האחרון בבחירות בר"ג: עו"ד חיה מנע הסירה מועמדתה לראשות העיר וקוראת לתמוך בליעד אילני

דרמה של הרגע האחרון במערכת הבחירות ברמת גן: עו"ד חיה מנע הסירה מועמדתה מהמירוץ לראשות העיר וקוראת לאנשיה לבחור בליעד אילני

דרמה של הרגע האחרון בבחירות לראשות עיריית רמת-גן. עו"ד חיה מנע, המועמדת הראשונה לראשות העיר, הודיעה הבוקר (25/2) כי החליטה להסיר את מועמדותה לראשות העיר. מנע קוראת לכל תומכיה לבחור בליעד אילני לראשות העיר, ולהצביע לרשימתה, מנהיגות אחרת והירוקים ברמת-גן (האות מ) – למועצת העיר.  כעת מעריכים בעיר שהבחירות יוכרעו על חודם של קולות בודדים.
מנע: "לאור הסקרים שמראים פער קטן בין שני המועמדים החלטתי לשים את טובת העיר מעל כל שיקול אחר, וודאי מעל כל שיקול אישי. בין שאמה לאילני לא הייתה לי שום התלבטות ואני קוראת לאלפי תומכי להצביע לליעד אילני לראשות העיר ולרשימה שלי למועצה. העיר חייבת שינוי ואילני הוא האיש הנכון. שלטון שאמה מסוכן לרמת-גן ואסור ששאמה ימשיך לקדנציה נוספת.
בקדנציה האחרונה ניהלתי יחד עם ליעד מאבקים למען מנהל תקין במסגרתם הוציא בית המשפט עשרה צווים להפסקת השימוש הפלילי שעושה שאמה בכספי ציבור לתעמולת בחירות. ליעד אדם ערכי וישר, ביצועיסט, ליברל שטובת הציבור לנגד עיניו ולא האינטרסים האישיים שלו.  במסגרת ההסכמות אליהן הגענו ליעד קיבל את כל ההתחייבויות של הרשימה שלי לציבור כפי שפורסמו על ידנו במצע שלנו ובין היתר פתיחת המחלקה הווטרינרית, הקמת רשות עירונית לחוסן ושוויון חברתי ומגדרי לקידום נשות רמת-גן ועיר שווה ועוד.
העיר חייבת שינוי ואילני הוא האיש הנכון. אני בטוחה שהוא יצעיד את רמת-גן למקומות בהם העיר ראויה להימצא, בחינוך, בשקיפות ובביטחון ואני שמחה להיות חלק מהשינוי שבפתח.
אילני: "אני מברך את חיה ושמח על ההחלטה הנכונה שקיבלה. אני מקבל אותה ואת תומכיה בזרועות פתוחות ובטוח שהיא עשתה את הצעד הנכון ושמח שבחרה בצד הנכון של שקיפות, יושרה וניהול ראוי. יחד נוביל את רמת-גן לפסגות חדשות בכל התחומים ונפסיק את שלטון הפחד והדאגה למקורבים שהנהיג שאמה. אני קורא לכל אלפי  התושבים שהתכוונו להצביע עבור חיה ורשימתה – הצביעו עבורי לראשות העיר ועבור רשימתה של חיה למועצה, כפי שאני מבקש מכל עשרות אלפי התומכים שלי להצביע עבורי לראשות העיר ועבור הרשימה שלי "רמת-גן שלנו" שהאות שלה היא א, למועצת העיר. אני משוכנע שננצח".
צילום: מטה אילני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות