ניוזים חמיםחינוך

עושים טוב על הלב: לאחר שנים רבות – חב"ד בקמפוס מצטרפת למכללת אחוה

 שיתוף הפעולה התקיים ביוזמת יו"ר אגודת הסטודנטים, אסף אוחנה, בנו של ראש עיריית צפת שלא הרפה במאמצים להגשמת השילוב

אגודת הסטודנטים במכללת אחוה נרגשת לבשר כי קהילת חב"ד, באמצעות פרויקט "חב"ד בקמפוס בישראל", תהיה חלק בלתי נפרד מהפעילות התרבותית והרוחנית במכללה. ארגון חב"ד שמזוהה עם נתינה ללא גבולות, אהבת חינם והכרת טוב לזולת, פועל ברחבי הארץ לחיבור הציבור היהודי למקורותיו ולמורשתו דרך שיעורים ופעילויות קהילתיות. כעת גם במכללת אחוה, אנשי חב"ד יביאו עימם את החמימות, הרגש והתוכן שמייחדים אותם, הכל במטרה לציין ולחזק.

קהילת חב"ד מודה ליו"ר האגודה, אסף אוחנה, שלא הרפה במאמציו להגשמת השילוב החשוב הזה, שבלעדיו לא היו עומדים כאן על סף פרק חדש. הארגון ידוע בקרב לא מעטים באוכלוסיית המכללה וביכולת שלו להביא שמחה ואור אל תוך חיי היומיום והלימודים.

אסף אוחנה יו"ר אגודת הסטודנטים אחוה בתגובה: אני שמח על הצטרפותם של קהילת חב"ד בקמפוס לאחר שנים רבות לפעילות במכללת אחוה, ברצוני להודות להנהלת המכללה- פרופ' יפעת ביטון נשיאת המכללה, ד"ר אתי גרובגלד מנכ"לית המכללה, ד"ר מיכל רביבו דיקן הסטודנטים על שיתוף הפעולה המלא והנכונות לסייע. קהילת חב"ד הינה קהילה מדהימה שדוגלת בערכים של הכרת הטוב ואהבת ארץ ישראל ואני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יניב דברים משותפים טובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות