חדשותחולון

חולון: טבעת של גברת מבוגרת נתקעה באצבעה – מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום, "עמלנו בזהירות רבה לחלץ את הטבעת ללא גרימת כאב לגברת" 

מוקדנית ידידים שילת גבאי קיבלה שיחה אודות גברת שהטבעת שלה נתקעה באצבעה, ברחוב משעול היסמין בחולון.

מקס – דוד טרו, אורי פרץ ומאור מושיחייב, מתנדבי הסניף המקומי, הגיעו למקום בזריזות, ובעדינות וסבלנות רבה, חילצו את הטבעת מן האצבע בשלום, ללא פגיעה בגברת.

מקס מספר: "בדיוק סיימתי קריאה אחרת במסגרת הארגון, במרחק מספר דקות מהכתובת. יצאתי בזריזות למקום, כשאליי מצטרפים אורי ומאור שיצאו מבית המתנדב, ומסייעים. לפני הגעתנו ניסו בני הזוג באופן עצמאי לחלץ את הטבעת, ונגרם כאב לגברת, לכן עבדנו בצורה איטית ורגישה לחילוץ הטבעת מן האצבע. לאחר דקות ספורות הצלחנו לחלץ את אצבעה של הגברת מן הטבעת ללא פגיעה. הבעל הודה לנו, ושמח על המהירות שבה עזרנו לאשתו בשעת לילה מאוחרת. זו התרגשות עצומה לסייע בכל מצב ובכל זמן."

זקוקים לעזרה? צרו קשר עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות