בחירותחדשותרמלה

"אני חוזר לעשות סדר בעיר!" 700 תומכים הגיעו לכנס של יואל לביא ברמלה

בכנס הודה לביא לפעילים ולתומכים שהגיעו ובעיקר לחברי הרשימה שלו שהולכים לצידו כברת דרך, כן הציג יואל את התכניות שלו לאחר שייבחר

מאות רבות של תומכי יואל לביא הגיעו לאולמי אשר ברמלה על מנת להביע תמיכה ביואל לביא שכיהן במשך יותר מ 23 שנה כראש עיריית רמלה ומתמודד כעת שוב על התפקיד. את נאומו פתח יואל בתקווה שהחטופים יוחזרו במהרה, איחל החלמה לפצועים והצלחה ללוחמי צה"ל. לאחר מכן פנה יואל לתומכים "בחודשים האחרונים חשתי בתשוקה של התושבים וכמובן שלכם, הפעילים והמועמדים להסיר את החרפה והעונש מהעיר. אני שואב השראה מרצונכם ושאיפתכם להרחיק את וידל וחבר מרעיו מלשכת ראש העירייה. אני אוהב אתכם, אני אוהב את עיר הולדתי, את תושביה על גווניהם, זכיתי להיות שותף בקליטתם של אלפים מתושבי העיר בארץ, בוכרים, אתיופים, רוסים ועוד. יש לנו הסיבה להאמין שביום רביעי בבוקר תוצאות הבחירות יאפשרו לנו לקדם את החזון שאנו חולקים עבור העיר. עירייה שקשובה לתושביה. ביום רביעי אנו בולמים את הדרדרות העיר! הבחירות האלה הם צלצול השכמה אחרון של כולנו, רמלה חייבת שינוי, רמלה חייבת סדר מחדש!" סיכם יואל את החלק הזה וזכה למחאות כפיים.

יואל לביא. צילום עצמי

אז החל יואל לדבר על התכניות הראשונות שלו מיד לאחר שייבחר "הנושאים החשובים שאני מציג כתוכנית עבודה יטופלו במקביל! התחדשות עירונית – סיבותיה ברורות: חיזוק מפני רעידות אדמה, מיגון מפני טילים, שדרוג איכות חיי התושב בדירתו החדשה ובעלת ערך גבוה יותר, ושינוי חזות פני העיר… מבין המועמדים אני היחיד שמבין בחוק התכנון והבנייה , ובין הראשונים שכתב על התחדשות עירונית ועקרונותיה. חיזוק המסחר ברחוב הרצל ובשוק רמלה- נבטל את הכחול לבן. אין יותר כחול לבן! נשיב את החניות בחינם כדי שהשכנים מראשל"צ, נס ציונה, רחובות יבואו לרמלה. נקדם אזורי תעסוקה אשר ישפרו את מצב התקציבי של העירייה, ונמנע מהכנסת ידה של העירייה לכיסו של התושב." חינוך- מוסדות חינוך בטוחים מבחינת בטיחות- מבנה, חשמל, כיבוי אש, חצר – כולל עיצוב, תכני לימוד ברמות השונות מגני הילדים ועד כולל מבוגרים (קמפוס השפלה – חינוך לקידום מקצועי, חינוך אקדמי, כאן בבית – חוסך זמן, כסף ונוחות!) העיר זכתה פעמיים בפרס חינוך ארצי. מעיד על השקעות והערכת יעילות המערכת. שדרוג תשתיות- קבלני השירות לא יעשו מה שנוח להם. הניקיון ישודרג. אחזקת החשמל, אחזקת הגנים, מתקנים ועוד. והקבלן של רחוב הרצל – ייקרא על ידי לסדר."

יואל לביא. צילום עצמי

 

את הנאום סיכם יואל לביא בתודות: "תודה על המחוייבות, התשוקה והמסירות שלכם. יחד נשיג את השינוי, מיום רביעי עתידה של רמלה יכנס למסלול המבטיח. שירות יעיל ואיכותי לתושב. הקשבה ומתן מענה לצורכי התושב. אתם התושבים תשובו להיות הבוסים!  ואני שרת נאמן לצרכים שלכם. אני חוזר לעשות סדר בעיר! תודה רבה, שבוע מבורך בבשורות טובות.

יואל לביא. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות