ניוזים חמיםחינוךיהוד

"יום השואה הבינלאומי" ביהוד מונוסון: הרצאה מרתקת של סיוון רהב מאיר על האתגר באחדות בעם היהודי בעולם והתמודדות עם התקופה המאתגרת

יום השואה הבינלאומי ביהוד-מונוסון: אשת התקשורת סיון רהב-מאיר הופיעה בפני עשרות תושבות ותושבים באולם Friends בהרצאה תחת הכותרת "הסיפורים הכי מרגשים שסיקרתי והכלים הכי טובים שאספתי מאז שמחת תורה"

יום השואה הבינלאומי ביהוד-מונוסון: אשת התקשורת סיון רהב-מאיר הופיעה בפני עשרות תושבות ותושבים באולם Friends בהרצאה תחת הכותרת "הסיפורים הכי מרגשים שסיקרתי והכלים הכי טובים שאספתי מאז שמחת תורה".

לרגל "יום השואה הבינלאומי" שצוין ביהוד- מונוסון הגיעה אשת התקשורת סיון רהב מאיר והציגה בהרצאה בפני עשרות תושבים ותושבות עשרות סיפורים מהארץ ומהעולם על ההתמודדות, החוסן והעשייה המשותפת בתקופה הזו. זו הייתה הרצאה מרגשת ולעתים אף משעשעת, עם מסרים מעודדים ומעוררי מחשבה ועצות פרקטיות של מומחים לכולנו לתקופה המאתגרת הזו. בסוף ההרצאה נשארה סיון לדבר עם הקהל ולחתום על עותקים של הספר החדש שלה בסדרת "לגדול".

סיון חיברה את דבריה לתאריך המשמעותי של יום השואה הבינלאומי באמרה, "העולם השתנה והתקדם, אבל יש אמיתות יסודיות שעדיין צריך לחזור עליהן, גם בדור שלנו".

מעיריית יהוד-מונוסון נמסר: ״כמדי שנה מתכנסת קהילת יהוד מונוסון ביום השואה הבינלאומי כדי לזכור ולא לשכוח, והשנה במיוחד – להנכיח את זכרון השואה ולהנחיל אותו לדורות הבאים על מנת להבטיח את חירות העם היהודי במדינתו״.

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות