בריאותחינוך

מתנדבי השכבה הצעירה במד"א עולים לאמבולנסים כ-3,700 בני נוער תלמידי כיתה ט' הוכשרו כמגישי עזרה ראשונה במד"א

בטקס מיוחד שנערך אמש (ג') בפארק נאות קדומים סיימו כ-3,700 תלמידי כיתה ט' מרחבי הארץ את הכשרתם כמגישי עזרה ראשונה במגן דוד אדום. החניכים הצעירים סיימו את ההכשרה שנפרסה לאורך כשנה, הוסמכו כמגישי עזרה ראשונה וכעת עתידים להצטרף לכ-10,000 מתנדבי השכבה הבוגרת של נוער במד"א ולפעול באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ ברחבי הארץ וזאת בנוסף להמשך פעילותם למען החברה והקהילה

בטקס נכחו ד"ר אלי יפה סמנכ"ל קהילה במד"א, אורי שחם ראש לשכת מנכ"ל מד"א, איתמר אברמוביץ מנהל אגף מתנדבים והדרכה במד"א, אליעז מור מנהל מחלקת הדרכה במד"א, מרדכי בן הרוש סגן מנהל מחלקת מתנדבים במד"א ואחראי נוער ארצי, איל גלס סמנכ"ל מועצת ארגוני הילדים והנוער, מנהלי מרחבים במד"א, אחראי ורכזי מתנדבי במד"א ובכירים נוספים.

במהלך השנה למדו המתנדבים החדשים על אנטומית גוף האדם, כיצד לזהות מחלות ופציעות ואת דרכי הטיפול על מנת להציל חיים. עוד במהלך הערב שנפתח בתצוגת רכבי ההצלה של מד"א שכוללת אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי חירום, טרקטורונים ורכבי 4X4 מיוחדים, אוטובוס לטיפול נמרץ, רכב היונימוג המיוחד ועוד הוכרזו הזוכים בתחרות מבחן החתך הארצי שהתקיימה כחלק מהכשרת החניכים, במקום השלישי זכו חניכי הקורס ממרחב ירקון שהתקיים בתחנת מד"א בכפר סבא, במקום השני זכו חניכי הקורס ממרחב איילון שהתקיים בתחנת מד"א במודיעין-מכבים-רעות ובמקום הראשון זכו חניכי הקורס ממרחב שרון שהתקיים בתחנת מד"א בקדימה.

שר החינוך, ח"כ יואב קיש: "כל הכבוד לתלמידות ולתמידים שסיימו את הקורס. מאחל המון בהצלחה, מקווה שאת הידע תשמרו אצלכם ולא תצטרכו להשתמש בו. כל הכבוד על המסירות, החיבור לחברה והעזרה הגדולה לזולת, ערכים הנמצאים כולם במד"א – מקום של מצוינות ושמירה על ערכי האדם".

סמנכ"ל קהילה במד"א, ד"ר אלי יפה: "ברכות גדולות לאלפי בני הנוער שמצטרפים למערך הצלת החיים של מגן דוד אדום. עלייה לשכבה הבוגרת של מתנדבי הנוער היא שלב היישום של הערכים והידע שספגתם במהלך הדרך ועד היום. תודה גדולה למדריכים ולצוות – על ההשקעה חסרת תקדים בחינוך הדור הבא של מצילי החיים בישראל."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ארגון ההצלה הלאומי של ישראל נשען ותלוי בהון האנושי שלו, באנשים שבתוך האמבולנסים וביכולות המקצועיות והאישיות שלהם. היום אתם מצטרפים לכוחותינו, אלפי בני נוער ששמתם לעצמכם למטרה להציל חיים. לפני שנה, עם תחילת הקורס, לא ידעתם לקראת מה אתם הולכים, והנה היום אתם יודעים כל כך הרבה ובכל מקרה שתתקלו בו אתם יודעים לתת מענה. כולנו פה כדי לציין את המעבר שלכם משכבה צעירה לשכבה בוגרת. אני מאחל לכם חופש נעים והתנדבות פוריה באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ, עלו והצליחו!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות