ניוזים חמיםחדשות

בלעדי: חברת הסקרים "דיירקט פולס" בהודעה חריגה: קבוצת "תומכיו של ראש עיריית רמלה מנסים להפיץ תוצאות סקר מפוברקות, שמראות ניצחון ברור דווקא ליואל לביא"

חברת הסקרים "דיירקט פולס" בראשות שלמה פילבר, הוציאה אמש הודעה חריגה בה היא מתריעה מפני ניסיון לכאורה של אנשי ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, להטעות ולפברק תוצאות סקר שנעשה, ובמציאות מצביע על הובלה גדולה של יואל לביא מול וידל

הקרב בבחירות לראשות העיר ברמלה מגיע לטונים צורמים בעיקר בין המחנות של ראש העיר, מיכאל וידל, לתומכיו של יואל לביא, שמתמודד שוב לראשות העיר רמלה וזוכה לתמיכה רבה מצד תושבים רבים בעיר.

אלא שהודעה חריגה כפי שהוציאה חברת הסקרים "דיירקט פולס" שבראשו עומד שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, היא יוצאת דופן במערכות הבחירות, כשחברת הסקרים מתריעה מפני "פייק ניוז" שמנסים להפיץ, לכאורה, קבוצת תומכים של ראש העיר מיכאל וידל, שמנסים לפברק תוצאות סקר שנעשה ב-22 לחודש ומצביע על יתרון גדול וברור של יואל לביא שמקבל 60 אחוזי תמיכה לעומת וידל.

כך נכתב בהודעה שפרסמה אמש חברת הסקרים "דיירקט פולס": "הבהרה בנוגע לסקר מתמודדים שנערך בעיר רמלה בתאריך ה- 22 ביוני 2023: בעקבות פניות שהגיעו לחברה בשעות האחרונות, אודות הטעייה מכוונת מצד חשבון הפייסבוק של "תומכי ראש העיר" התומכים בראש העיר מיכאל וידל, תוך שימוש במסמך פירמה של החברה, הרינו להבהיר: בשאלת האפשרות להתמודדות ראש בראש, בין ראש העיר מיכאל וידל לראש העיר לשעבר יואל לביא, התוצאות שהועברו למזמין המדגם הן כדלקמן: מיכאל וידל – 28%, יואל לביא – 60%, טרם החלטתי – 6%, לא יצביעו – 6%.".

בחברת "דיירקט פולס" מסיימים ואומרים: "במקביל יינקטו צעדים משפטיים נגד מפיצי ההטעייה כפי שפעלנו גם בעבר".

תגובת יואל לביא: "החבורה סביב ראש מיכאל וי-דל , לא בוחלת בשום דרך . השקר, הכזב לגיטימיים בעיניהם, הכל מותר ! תיק הכזבים שלהם בדרך להיפתח !!!".

פנינו לתגובת ראש העיר מיכאל וידל, עד עתה לא התקבלה כל תגובה. אם וכאשר תתקבל, היא תובא במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות