ניוזים חמיםחדשות

אבל בבת-ים: סמל אור ישראלוב בן ה-19, בוגר שז"ר, הוא הלוחם שנהרג הלילה במהלך תרגיל בחטיבת הצנחנים

סמל אור ישראלוב בן ה-19, בוגר תיכון שז"ר בבת-ים, הוא הלוחם שנהרג הלילה בתאונת תרגיל האימונים בחטיבת הצנחנים

העיר בת-ים כואבת את מותו של סמל אור ישראלוב ז"ל, בן 18, תושב העיר, לוחם צה"ל שנהרג הלילה מאש כוחותינו במהלך תרגיל בבסיס צבאי בדרום הארץ. סמל אור ישראלוב , לוחם חי"ר בהכשרה בחטיבת הצנחנים, הוא בוגר תיכון שז"ר בעיר.
מדובר צה"ל נמסר כי "נסיבות המקרה מתוחקרות בשטח על ידי המפקדים והמשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע, עם סיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. בנוסף, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הנחה על עוצר אימונים בכלל יחידות צה"ל עד להשלמת חידוד נהלי הבטיחות".
האירוע התרחש בבסיס האימונים שפיפון של חטיבת הצנחנים, שבו טירוני החטיבה עוברים הכשרה. במהלך תרגיל לילי בשטח האש של הבסיס, בעיצומו של שבוע המלחמה, המחלקה ביצעה תרגיל יבש ורטוב ביום ואז תרגיל יבש בלילה, ולאחר מכן תרגיל נוסף בלילה – באש חיה.
עם היוודע הידיעה הקשה, בעיריית בת-ים יצרו קשר עם משפחתו של סמל ישראלוב ז"ל: "עיריית בת-ים תלווה את המשפחה בשעה קשה זו, ותיתן מענה לכל צרכיה".
ראש העיר צביקה ברוט :"בצער עמוק קיבלנו את הבשורה על מותו של תושב בת-ים, אור ישראלוב ז״ל, הלוחם שנהרג הלילה מאש כוחותינו בדרום. בשמי ובשם הנהלת העיר ותושבי בת-ים כולה אנחנו שולחים חיבוק גדול של תנחומים למשפחתו האהובה, ומתפללים שלא נדע עוד צער לעולם".
צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות