ניוזים חמיםחינוךיהוד

יהוד מונוסון – בירת תעשיות החלל והתעופה לישראל פתחה את "שבוע החלל" בהרצאה מרתקת של תא"ל במיל׳ אורי אורון, מנהל סוכנות החלל הישראלית

" שבוע החלל" שמצוין השבוע ביהוד- מונוסון נפתח בהרצאה מרתקת של תא"ל במיל׳ אורי אורון, מנהל סוכנות החלל הישראלית וכן הסרט אי.טי. שהוקרן בפני עשרות הורים וילדים

 

ביום שני השבוע (29/1) נפתחו אירועי שבוע החלל הישראלי ביהוד-מונוסון, עם שני אירועים מרכזיים: מפגש ושיח מרתקים עם מנהל סוכנות החלל הישראלית, תא״ל (במיל׳) אורי אורון, וכן הקרנה חגיגית של הסרט אי.טי בהשתתפות עשרות ילדים והורים.

בהרצאתו המרתקת עם תא"ל במיל׳ אורי אורון, מנהל סוכנות החלל הישראלית, התוודעו עשרות התושבים שנכחו בקהל למצבו של ״שוק החלל״ בעולם, בכלל, ובישראל בפרט.

האירועים לציון שבוע החלל הישראלי ביהוד-מונוסון מדגישים את חשיבות המהלך של ביסוס יהוד-מונוסון כבירת החלל והתעופה בישראל. המהלך האסטרטגי של העיסוק בתעשיות החלל והתעופה חשוב לעיר בעיקר משום שהוא יוצר אופק צמיחה חברתי וכלכלי לעיר בתחום מתפתח ועתיר טכנולוגיה.

את השיח אתמול סיכם מנהל סוכנות החלל בהצגת האופן שבו המדינה כממשלה צריכה לפעול כדי לקדם את תחום החלל והתעופה בכדי להביא לעמידה ביעדים כבר בשנת 2035.

בתוך כך, הדגיש כי אם עיר כמו יהוד-מונוסון לוקחת על עצמה לעסוק בעולמות החלל והתעופה כאסטרטגיה עירונית, הוא כמנהל סוכנות החלל צריך לאמץ את העיר ולסייע לה לעמוד במשימה, ולצד זאת גם המדינה צריכה לקדם ולסייע לעיר בקידום יעדים חיוניים אלה.

מעיריית יהוד-מונוסון נמסר: ״תחום החלל והתעופה תופס חלק מרכזי בעולמות החדשנות והפיתוח, שהעירייה מקדמת בשלל אמצעים: העיר דוגלת במדיניות הטמעת תכנים מתקדמים וטכנולוגיים מגיל הגן ועד תיכון, מעודדת השתתפות של נשים במכלול פעילויות אלה וכן מרחיבה מרכזי תעסוקה שישמשו בסיס אם לחברות העוסקות בתחום״.

אירועי שבוע החלל בעיר ממשיכים! היום (30/1) נקיים פעילות "על חלל" בשיתוף מתנדבי קמפוס מב"ת של התעשייה האווירית באולם השפ"ח (ביל"ו 4) בשעה 17:30 בפעילות לילדים מגילאי 3 עד 10.

בהמשך השבוע תתקיים פעילות ״על חלל״ לתנועות הנוער – 30.1.24 | 17:30-19:30 | ויצמן 1

הפנינג מייקריות לחלל – משפחות יוצרות טילים – 31.1.24 | 17:30-19:30| רם כהן 5 אשכול פיס

מועדון הסרט על חלל – הקרנה של הסרט שומרי הגלקסיה, ביום חמישי | 1.2.24 | 17:30 | היכל התרבות יהוד.

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות