ניוזים חמיםחדשות

בר"ג: בליל שלישי התבצע מרדף דרמטי אחר שוהה בלתי חוקי שגנב רכב ותוך הימלטות התנגש ברכבים רבים ברחובות העיר

שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק עצרו בתום מרדף דרמטי שוהה בלתי חוקי שגנב רכב מרחוב תל חי ברמת גן ביום שלישי השבוע, תוך שהוא נמלט וגורם נזק לרכבים אחרים. בחקירה מהירה היום הוגש נגדו כתב אישום

 

במשטרת ישראל התקבל דיווח מתאיתורן ביום ג' לפנות בוקר על גניבת רכב מרחוב תל חי ברמת גן.

שוטרי יחידת שיטור עירוני רמת גן ושוטרי הסיור הגיעו מיד למקום והחלו בביצוע חסימות וסריקות. החשוד ניסה להימלט מהמחסום ברחוב הירדן, והמשיך בנסיעה פרועה ברחוב הבילויים, תוך שפוגע ב-11 רכבים חונים. החשוד לפתע נטש את הרכב והמשיך בבריחה רגלית.

השוטרים חתרו למגע, דלקו אחר החשוד ותפסו אותו ברחוב הרא"ה ברמת גן. השוטרים עצרו את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 26, תושב השטחים והוא הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק.

על פי החקירה החשוד הגיע סמוך לשעה 03:30, ניפץ את השמשה הקטנה של החלון וחיבר קונקטור לרכב והחל בנסיעה תוך שהוא נוהג ללא רישיון נהיגה כלל. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מהירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, נהיגה פוחזת של רכב, התנהגות הגורמת נזק, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות