ניוזים חמיםחדשותחינוךתרבות

אסף אוחנה, יו״ר אגודת הסטודנטים במכללת אחוה, תושב יבנה, הוא הצעיר העולה שנבחר לוועד מנהל של התאחדות הסטודנטים הארצית

"זה לא סוד שקיבלתי הצעות משלל מועמדים להצטרף ולהיות חלק, וגם אנשים פנו אליי להוביל רשימה צעירה למועצת הצעיר. אני חושב שאני יכול לתרום מהניסיון שלי ולהוביל המון פרויקטים משמעותיים עבור העיר ואני אהיה רק במקום שבו אני אוכל להשפיע ולקדם"

רבות דובר לאחרונה על עשייתו של אסף אוחנה תושב העיר יבנה ופעיל חברתי. פגשנו אותו לראיון קצר ששיתף אותנו בעשייה שלו לעתיד, וכמובן גם שאלנו אותו לאן פניו מועדות בבחירות הקרובות.

ספר לנו קצת על עצמך…
בן 32, נשוי לאלמוג מורה בבית ספר בעיר ואב לשניים. במקביל לתפקידי כיו״ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת אחוה כיום, אני עובד כסמנכ״ל תפעול ולוגיסטיקה של קבוצת מסעדות בתל אביב. לפני מספר שנים שימשתי כבעלים של רשת מסעדות אסיאתיות.

לפי שבוע בדיוק נבחרת לועד מנהל של התאחדות הסטודנטים הארצית מה זה אומר בעצם ?
ועד מנהל זה תפקיד מאוד חשוב עבור כלל הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, ועד מנהל מונה כשמונה יו״רים בכל הארץ ואחראי על קבלת החלטות עבור 380 אלף סטודנטים בישראל. בהזדמנות זאת רוצה להודות ל70% מהיור״ים שבחרו והאמינו בי.

ספר לנו כיצד התחלת את הפעילויות החברתית שלך ?
במהלך השנים תמיד הייתי מעורב בתרומה לקהילה ובמעורבות חברתית שהגיעה מתוך צורך שאנשים פנו אליי כדי לקדם נושאים שחשוב לקדם וכמובן לקהילה ולעיר.

ספר לנו על המיזמים שהיית שותף להם…
הובלתי יחד עם מרכז צעירים ביבנה סטנד אפ לסטודנטים וצעירים בהיכל תרבות, הייתי שותף במספר פרויקטים יחד עם בית ספר גינסבורג בעיר. הובלתי אירוע פורים גדול יחד עם יו״ר אקים חברתי יפית בוגנים לילדים עם צרכים מיוחדים והמשפחות שלהם. פרויקט משמעותי נוסף הוא המהפך והשדרוג במרכז אקים ביבנה ביום המעשים הטובים שבו גייסתי מספר רב של תרומות מחברות גדולות ויצרתי המון חיבורים.

מהן הדברים שאתה חושב שצריך לקדם ?
קודם כל, חשוב לי לציין נושא שאני חושב שחשוב לשים בסדר העדיפויות והוא הצעירים בעיר. בעיניי ראוי לבנות תוכנית מקיפה שתכלול מנהיגות צעירה ויוזמת. צריך לבנות תוכנית מקיפה ולווי לצעירי העיר שתתחיל מסיום לימודי התיכון, תמשיך לשירות הצבאי, לימודים אקדמאיים ועד מגורים ומציאת עבודה. יש לחזק את נושאי תנועות הנוער בעיר ולהוסיף עוד תוכניות נוספות שיתנו מעטפת לצעירים. כמובן שיש לי עוד המון פרויקטים שאני חושב שצריך לקחת כמה צעדים קדימה בעשייה עבור צעירי העיר. כמו כן הובלתי ימי סטודנט ברחבי הארץ לכלל המכללות והאוניברסיטאות השונות וחשוב לי לקדם ימי סטודנט גם בעיר יבנה.

בנוסף, בשנה האחרונה נחשפתי לקהילה המיוחדת בעיר במסגרת התנדבותי באקים יבנה ששם יש את מגוון קשת הצרכים לבוגרים ולילדים. חשוב לשים בסדר העדיפויות את נושא ילדים עם צרכים מיוחדים אם זה בהגדלת הפרויקטים בנושא התרבות והפנאי, ההנגשה והוספת מתקנים לגני משחקים, הסברה וקבלת השונה.

מה אתה שואף לעשות בעתיד?
כמובן לסיים את לימודי האקדמיים ולהמשיך לפעול למען הקהילה ביצירת שיתופי פעולה בתחומים מגוונים ולהתפתח בתחומים שאני טוב בהם, חיבורים וקשרים עם אנשים על מנת ליצור קהילה מחוברת וחזקה.

אסף, ב- 31.10 יש בחירות לראשות העיר ולמועצת העיר איפה אתה רואה את עצמך ?
זה לא סוד שקיבלתי הצעות משלל מועמדים להצטרף ולהיות חלק, וגם אנשים פנו אליי להוביל רשימה צעירה למועצת הצעיר. אני חושב שאני יכול לתרום מהניסיון שלי ולהוביל המון פרויקטים משמעותיים עבור העיר ואני אהיה רק במקום שבו אני אוכל להשפיע ולקדם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות