ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

8 ו-4.5 שנות מאסר וקנסות נגזרו על 2 הסייעות שהתעללו ב-26 פעוטות ב"גן סיגל" בחולון. "לא פסחו על אף ילד בגן והרסו לכולם את הנפש"

8 שנות מאסר בפועל נגזרו על אורטל בנימין ו-4.5 שנים על רינת ינקו, 2 הסייעות שהתעללו באכזריות ב-26 פעוטות חסרי ישע ב"גן סיגל" בחולון

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר עונשי מאסר כבדים על אורטל בנימין ורינת ינקו, שתי סייעות בפעוטון "גן סיגל" בחולון, שהואשמו עוד קודם בהתעללות קשה ב-26 פעוטות שהיו במעון.

על אורטל בנימין נגזרו 8 שנים ופיצויים על סך 120 אלף שקלים. על רינת ינקו נגזרו 4.5 שנים ופיצוי של 80,000 שקלים.

לפני כשנה נחשפה פרשת ההתעללות הקשה שהעבירו השתיים 26 פעוטות ב"גן סיגל" בחולון. במצלמות הגן תועדו השתיים כשהן גוררות את הפעוטות, מטיחות אותם על המזרונים והכיסאות, בועטות בהם וסוטרות להם.

בגזר הדין כתב השופט יוסף טופף: "הנאשמות הפגינו כלפי הפעוטות שלל מעשים אלימים- כל זאת תוך זלזול, רוע, אטימות וחוסר כבוד. ילדי הגן חוו את הפחד והבהלה והיו חשופים לאלימות…מדובר בפעוטות שלא יכלו לבטא במילים את אשר התרחש כלפיהם, לא יכלו להגן על עצמם. אין מדובר במעידה חד פעמית או אובדן שליטה אלא בהתנהגות שיטית במעשים שחזרו על עצמם מדי יום ומדי שעה".

הפרקליטות ביקשה להטיל על השתיים עונשים של עד 15 שנות מאסר, אך בית המשפט גזר עליהן כאמור עונשים מקלים יותר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות