ניוזים חמיםחינוךיהוד

מוגנים יותר: השבוע החלה הצבת מרחבים מוגנים נוספים במוסדות החינוך ברחבי יהוד- מונוסון

ביוזמת ראש העיר, יעלה מקליס, הוצבו  השבוע מרחבים מוגנים מוסדיים במוסדות החינוך ברחבי יהוד-מונוסון, החל מבית ספר "רמז"

המחסור במרחבים מוגנים במוסדות החינוך בכל הארץ גרם לדאגה בקרב הורים רבים ולבעיות בחזרה לשגרת לימודים. ראש עיריית יהוד- מונוסון, יעלה מקליס, החלה עם תחילת הלחימה לדאוג להביא תוספת של מרחבים מוגנים. השבוע הגיעו המרחבים המוגנים הראשונים לבית הספר רמז והחלה הצבתם.

המרחבים המוגנים יוצבו במוסדות חינוך ברחבי העיר, על מנת להקל על התלמידים וצוותי החינוך להגיע למרחבים מוגנים בשעת אזעקה ולשפר את מוכנותם לכל תרחיש חירום.

רכישת המבנים המוגנים המוסדיים, הינה חלק ממכלול פעולות הנעשות בכדי לחזק את המוגנות וההיערכות העירונית לחירום, הכוללות גם הכשרתם וניקיונם של 189 מקלטים משותפים, זאת לצד פתיחתם ותחזוקתם של המקלטים העירוניים.

עו״ד יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: "בתקופה מאתגרת זו, מיהרנו לייצר מענים עירוניים שונים על מנת לאפשר שגרת חירום ככל שניתן. עם פרוץ המלחמה העדיפות העירונית העליונה הייתה לייצר פתרונות מיגון למערכת החינוך על מנת לאפשר חזרה ללימודים מלאה לכל הגילאים"

עוד ציינה מקליס: "המרחבים המוגנים המוסדיים יוצבו תחילה בבתי הספר רמז ו"נר ישראל", בהם יש צורך מיידי בהוספת מרחבים מוגנים, והם יאפשרו מענה מיטבי לכל התלמידים. כך נבטיח לכל התלמידות והתלמידים שגרת חירום בטוחה".

 

צילום: ע. יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות