ניוזים חמיםחינוך

לראשונה בטקס הבוגרים באוניברסיטה הפתוחה: אגודת הסטודנטים ציידה את הבוגרים והבוגרות בגלימות איתן הם הסתובבו בגאווה במשך כל שעות הטקס

יוכי לוי, יו"רית האגודה: "אני שמחה שהצלחנו להוציא את הרעיון לפועל וכך הסטודנטים זכו להיות בגלימות לאורך כל האירוע ולא רק הצטלמו והורידו, הם הסתובבו שעות בגלימות, הצטלמו עם המשפחות והחברים והיו גאים מאוד. זו תחילתה של מסורת שכולי תקווה שתימשך לאורך שנים רבות. בהצלחה לכל הבוגרים!"

אגודת הסטודנטים בטקסי בוגרים במתווה חדש. בימים אלו מתקיימים טקסי הבוגרים כאשר למעלה מ 3000 סטודנטים וסטודנטיות של האוניברסיטה הפתוחה שסיימו את התואר הגיעו לקבל את גיליון הציון ואת אות ההצטיינות על הדרך הארוכה שעשו עד לסיום התואר בהצלחה.

אגודת הסטודנטים רכשה מאות גלימות ואביזרים לכל יום מימי הטקסים של הבוגרים שנערכו במהלך 7 הימים של חלוקת התארים. האגודה דאגה לגלימות לסטודנטיות ולסטודנטים כך שלכל אורך הטקס היו הבוגרים לבושים כולם בצורה זהה כמו באוניברסיטאות בארה"ב, ולא רק לבשו והורידו לצורך הצילום, ובכך איפשרה האגודה לסטודנטים הן לקבל את התעודה במעמד מרגש זה בלבוש היאה לסטודנטים בוגרים והן להישאר עם הגלימות במהלך כל האירוע בגאווה יחד עם בני משפחתם ויקיריהם שבאו לתמוך ולהביע את הערכתם לבוגרים שזכו בתעודה ובציון.

עומדים: ג׳אקי רשטר - ראש מחלקת תרבות וספורט באגודה, יניב סובול - מחלקת דיגיטל באגודה, הילה אבגי- מנכ"לית האגודה, רז אל - מלגאי תומך. יושבות: עדי פורת - גזברית האגודה, יפית שער- מזכירת האגודה.עומדים: ג׳אקי רשטר - ראש מחלקת תרבות וספורט באגודה, יניב סובול - מחלקת דיגיטל באגודה, הילה אבגי- מנכ"לית האגודה, רז אל - מלגאי תומך. יושבות: עדי פורת - גזברית האגודה, יפית שער- מזכירת האגודה.

יוכי לוי, יו"רית אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "קיבלנו פידבקים חיוביים רבים הן מהנהלת האוניברסיטה והן מהבוגרים שלבשו את הגלימות בשמחה ובכבוד לאורך כל הטקס. הייתה תחושה של גאווה ושייכות. אני שמחה שהצלחנו להוציא את הרעיון לפועל וכך הסטודנטים זכו להיות בגלימות לאורך כל האירוע ולא רק הצטלמו והורידו, הם הסתובבו שעות בגלימות, הצטלמו עם המשפחות והחברים והיו גאים מאוד. זו תחילתה של מסורת שכולי תקווה שתימשך לאורך שנים רבות. בהצלחה לכל הבוגרים!"

הילה אבגי, מנכ"לית אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "עובדי אגודת הסטודנטים.יות של האוניברסיטה הפתוחה שמחים לייצג את הסטודנטיות.ים שלנו בכבוד גם בטקסי חלוקת התארים לבוגרים שלנו מידי שנה בשנה. אנחנו באגודה נמצאים כאן בשבילכם ולמענכם ומלווים אתכם גם לאחר סיום לימודי התואר. אנחנו מאחלים לכם טקס מהנה והצלחה רבה בדרככם המקצועית."

צילומים: איציק בירן

מימין: יוכי לוי- יו״ר האגודה, גיתית קווה- פרופסור, רות שוהם-מנכלית האופ, מימי אייזנשטאדט- נשיאת האוניברסיטה, מיכל צנטר - דיקנית הסטודנטים.מימין: יוכי לוי- יו״ר האגודה, גיתית קווה- פרופסור, רות שוהם-מנכלית האופ, מימי אייזנשטאדט- נשיאת האוניברסיטה, מיכל צנטר - דיקנית הסטודנטים.
מימין לשמאל- ג׳אקי רשטר -ראש מחלקת תרבות באגודה, שי לוי - ראש מינהל הלוגיסטיקה, המחלקה לאירועים ותקשורת, הילה אבגי- מנכ"לית אגודת הסטודנטים באגודה, יפית לוי- המנהלת האדמיניסטרטיבית של האגודה, מיכל צנטר - דיקנית הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, עדי פורת- גזברית האגודה
צילום: איציק בירן
צילום- איציק בירן
צילום- איציק בירן
צילום איציק בירןצילום איציק בירן
צילום איציק בירןצילום איציק בירן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות