ניוזים חמיםחינוךיהוד

עיריית יהוד-מונוסון בין העיריות הראשונות שהובילה פתרון מיגוני ל-21 הגנים הפרטיים בעיר

עיריית יהוד- מונוסון בין העיריות היחידות והראשונות בארץ שדאגה למיגוני גני הילדים הפרטיים. יעלה מקליס: "חזרה לשגרה לילדים היא מרכיב חשוב בחזרה לשגרה להורים. במאמץ משותף ובחשיבה יצירתית, פעלנו מיידית עם פרוץ המלחמה לייצר מענה עם מיקלוט למעונות היום בעיר, כולל הגנים הפרטיים"

מייד עם פרוץ הלחימה עיריית יהוד מונוסון פעלה באופן מיידי לייצר פתרון חלופי מוגן ובטוח לכלל מעונות היום כולל הגנים הפרטיים שמופעלים באופן פרטי, כדי לא להשאיר ילדים ללא פתרונות מיגון.

לצד מציאת פתרונות ל-53 הגנים הציבוריים, נערכה עיריית יהוד-מונוסון בכדי למצוא פתרונות במבני עירייה ל-21 מעונות פרטיים ברחבי העיר, אליהם מגיעים מדי יום מאות ילדות וילדים, שלא היו להם פתרונות מקלוט.

אל מול חוסר הוודאות והחששות שהביאה עמה המלחמה, עשתה העירייה כל שניתן בכדי לייצר לילדים ולהורים שגרת פעילות טובה. על מנת לעשות זאת היתה עיריית יהוד-מונוסון מהעיריות הבודדות והראשונות שהעבירה את פעילותם של המעונות הפרטיים למבני עירייה שכללו מענה עם מקלוט. כל אותם מבנים הוכשרו והועברו לשימוש המעונות הפרטיים, בשל המחויבות לאפשר שגרת פעילות גם לילדות וילדי גנים הפרטיים ולאפשר להורים לצאת לעבודה.

עיריית יהוד-מונוסון פועלת בכדי שכל הילדות והילדים ייהנו מהתנאים הטובים ביותר – מחדרים מרווחים ומאווררים, סיוע בציוד ובניקיון וכל סיוע נוסף שנצרך בכדי שפעילות המעונות תתקיים באופן המיטבי. העירייה נרתמה לכך למרות שמדובר בעסקים פרטיים, מתוך מחויבותה לילדים ולהוריהם.

הפעילות במבנים העירוניים תימשך לפחות עד סוף דצמבר ותוארך שוב באם המצב המלחמתי יחייב זאת.

 

צילום: עיריית יהוד מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות