ניוזים חמיםחדשותחינוך

צפו בתיעוד: סערה בביה"ס היסודי "נטעים" בר"ג, כשמנהלת ביה"ס תקפה במילים קשות את בן גביר במהלך טקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל. הורים זועמים: "הכניסה דעות פוליטיות בוטות בטקס שאמור להיות ממלכתי ומאחד. לא ייתכן שתשאר בתפקידה"

צפו בתיעוד: מירב שרייבר, מנהלת בית הספר היסודי "נטעים" ברמת גן תקפה במילים קשות את איתמר בן גביר ואמרה: "אם יתמנה לשר לביטחון פנים, לא ירחק היום שיגיע הרצח הפוליטי הבא"

מירב שרייבר, מנהלת בית הספר היסודי "נטעים" ברמת גן הצליחה, שוב לעורר סערה בקרב הורי ותלמידי בית הספר, שנדהמו מהנאום שנשאה במהלל הטקס לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

הורים שנכחו בטקס וכן אחרים שקיבלו את הסרטון בו מונצח נאומה של המנהלת, נדהמו לשמוע נאום פוליטי, ולדבריהם משתלח בצורה בוטה במי שמיועד לכהן כשר בכיר בממשלה הבאה, ח"כ איתמר בן גביר.

שרייבר החלה למנות את "בעיותיו" של בן גביר ואמרה: "חברות בארגון טרור, פעיל בתנועת כ"ך, הצטרף אליה בגיל 16. לא גויס לצה"ל, ממארגני מצעד הבהמות כנגד הלהט"ב, עמד בראש קמפיין כנגד השב"כ, פעל לשחרור יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה, תומכו הנלהב של ברוך גולדשטיין. אני רועדת", המשיכה המנהחת שרייבר: "אם האיש שכנראה יתמנה לשר לבטחון פנים, שרדף אחר רבין, תלש את סמל מכוניתו ואיים שיגיע אליו, אם כך יקרה, לא ירחק היום שלא למדנו כלום אלא הרצח הפוליטי הבא, בוא יבוא".

התיעוד הזה שעשו הורים שנכחו והגיע לידי הורים אחרים, גורם לסערה גדולה והביא הורים רבים לפנות בתלונה למשרד החינוך ולעירייה בדרישה לפטר את המנהלת.

אמא שנכחה בטקס אמרה: "לא הצבעתי לבן גביר והדעה שלי רחוקה ממנו, אבל לא יתכן שבטקס לזכר ראש ממשלה שנרצח, מנהלת בית ספר תרשה לעצמה להכניס תכנים פוליטיים כאלו בוטים".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות