ניוזים חמיםחינוךרכילות

מסיבות, נרות, מתנות והופעות: אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה חוגגת חנוכה וכריסמס עם הסטודנטים של האוניברסיטה ברחבי הארץ

נציגי האגודה והסטודנטים הדליקו נרות עם חב"ד ואכלו סופגניות טעימות בחנוכה והגיעו לנצרת ליהנות מההופעה של איאד טנוס בכריסמס

פרסום הנס באגודה

חנוכה הוא חג האורות שבו אחד המנהגים החשובים הוא פרסום הנס ובאגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה פרסמו אותו וחגגו את החג בכמה פעילויות שונות ברחבי הארץ.

את החג התחילו באגודה בשיתוף פעולה בשלוש מסיבות. הראשונה בקיבוץ יגור, יחד עם עוד אגודות, חגגו יחד את חג החנוכה במסיבה מדהימה ובלתי נשכחת. משם השתתפו במסיבה ענקית בהאנגר 11 בתל אביב, חגגו בהדלקת נרות משותפת ושמחו עד השעות המאוחרות של הלילה בליווי של זמרים ודיג’אים שהטריפו את כולם. כדי לסגור את סבב המסיבות, הגיעו האגודה והסטודנטים לירושלים, עיר הבירה שלנו, והכי קרוב שניתן לחוות את הנס החנוכה שם חגגו בזאפה מסיבה שסגרה את החג.

בנוסף למסיבות הגיעו צוותי האגודה לקמפוסים השונים ברחבי הארץ לחגוג עם סופגניות טעימות בליווי מנהלות הקמפוסים והרבנים המדהימים של חב"ד שהדליקו עם הסטודנטים והסטודנטיות נרות. בבאר שבע קיבלו את הצוות בחיוך גדול, בתל אביב הפסיקו את שיעורים לכמה דקות להדלקת החנוכיות, בחיפה הסופגניות היו פשוט מדהימות ובירושלים הדליקו נרות ביחד עם הדור הבא של חב"ד.

ג'אקי רשטר, ראש מחלקת תרבות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטה הפתוחה: "היה לנו חג חנוכה מלא בפעילויות, סופגניות מתוקות וחגיגות ארוכות. מקווים שהצלחנו לפרסם את הנס ולעשות מחג החנוכה שלכם שמח ביותר."

כריסמס בנצרת. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום אלבום האגודה

חגיגת המולד באגודה

ברגע שמתקרבים לעיר נצרת בחודש דצמבר, מתחילים להבין שחג המולד הגיע. העיר מוארת עם העץ המקושט ואווירת שמחה שעוטפת את כל התושבים וכמובן גם את הסטודנטיות והסטודנטים. באגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה לקחו חלק בחגיגות והכינו אירוע שייזכר זמן רב. זה התחיל בחלוקת המתנות השנתית של האגודה שהכניסה את כולם לאווירה של האירוע, כאשר סטודנטיות וסטודנטים התחילו להגיע על מנת לקבל את השי השנתי וגם לקבל מענה על כל השאלות שהיו להם. עם בוא הערב, האולם התחיל להתמלא בסטודנטים שהגיעו לחגוג יחד את חג המולד. אחרי עבודה קשה וארגון גדול, הגיע החלק בערב שכולם חיכו לו, הזמר איאד טנוס שנתן הופעה מדהימה והרים את כל האולם על הרגליים לריקודים וחגיגות משותפות.

ג'אקי רשטר, ראש מחלקת תרבות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטה הפתוחה: "בסופו של האירוע החיוך של הסטודנטיות והסטודנטים נתן לנו את האישור הסופי שהצלחנו במטרה וחגגנו את חג המולד הזה יחד עם הסטודנטיות והסטודנטים שלנו."

מסיבת חנוכה. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום ג'אקי רשטר
מדליקים נרות בחנוכה. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום אלבום האגודה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות