ניוזים חמיםחדשותחינוך

אחרי הסערה הגדולה בתיכון "בליך" בר"ג התפרסמו תוצאות הבחירות שנערכו, עם כמה הפתעות. אז מי המנצח הגדול בפער ומי הפתיע?

לפני זמן קצר התפרסמו תוצאות הבחירות שנערכו בתיכון "בליך". מי הפתיע בגדול ומי צריך לדאוג?

לפני כמה שנים, כשהיו נערכים בחירות מדומות לכנסת בתיכון "בליך" ברמת גן, רבים, גם מבין מיטב הסוקרים בארץ, היו נושאים עיניהם לתוצאות הבחירות בתיכון הרמת-גני, לאחר שהתוצאות בתיכון היו חוזות כמעט במדויק את תוצאות האמת בבחירות הכלליות. זו הסיבה, שעד היו מיטב הפוליטיקאים מתייצבים בתיכון כדי לדבר עם התלמידים, לפני שנערכות בחירות הדמה בתיכון.

אלא שבשנים האחרונות, הבחירות ב"בליך" כבר לא מצליחות לחזות את תוצאות האמת בבחירות הכלליות ועדיין הן מעוררטת עניין רב, על אחת כמה וכמה בעקבות הסערה לפני כשבועיים, כשאיתמר בן גביר הוזמן אך הוא לדבר בפני התלמידים.

לפני זמן קצר התפרסמו התוצאות, ששומרות כמה וכמה הפתעות.

הזוכה הגדולה של הבחירות לפי תלמידי "בליך", היא "יש עתיד" בראשותה עומד ראש הממשלה, יאיר לפיד שזכתה ב-45.1 אחוז מקולות התלמידים. הליכוד הרחק מאחור עם 24 אחוז בלבד, המחנה הממלכתי של גנץ עם 12.4 אחוז, העבודה עם 5 אחוז, הציונות הדתית עם 4.6, וצעירים בוערים של הדר מוכתר- למרות הסערה של הימים האחרונים זוכה ב- 2.9 אחוז, יותר ממרצ שזוכה רק ב-2.2 אחוז.

 

צילום: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות