ניוזים חמיםחינוך

שר החינוך, יואב קיש אירח בלשכתו יו"רים של אוניברסיטאות מרחבי הארץ. יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "משרד החינוך מתייצב לטובת הלוחמים והלוחמות ויסייע הן בתחום המלגות והן בתחום מתווי הלימוד וההקלות למען כוחות הביטחון "

עוד הוסיפה לוי: "האגודה כל העת מציגה את דרישותיה (להנהלת האוניברסיטה הפתוחה) למתווה מתוקן וראוי יותר, ונעשים מאמצים גדולים למציאת פתרונות ראויים עבורכם."

שר החינוך יואב קיש אירח אמש בלשכתו במשרד החינוך את יו"ר התאחדות הסטודנטים אלחנן פלהיימר ומספר יו"רים של אגודות סטודנטים מרחבי הארץ, ביניהם הייתה גם יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה שהייתה מהיחידות שהחלה את הלימודים בשבוע האחרון וזה למורת רוחם של הסטודנטים והסטודנטיות הלוחמים והלוחמות שלטענתם לא זכו למתווה ראוי שיאפשר להם להצליח בלימודים בשעה שהם נלחמים למען המדינה. יוכי העלתה את הנושא בפני שר החינוך שהבטיח לעזור ולמצוא פתרון ראוי לסטודנטים הלוחמים וללוחמות. יוכי שפועלת רבות למען הסטודנטים אל מול הנהלת האוניברסיטה הודיעה כי היא מצפה לתשובה נחרצת מצד ההנהלה שתפתור את הבעיה על מנת שלא להיגרר לצעדים נוספים מיותרים.

וכך כתבה יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה לסטודנטיות והסטודנטים שלה:
"סטודנטים וסטודנטיות יקרים, היום נפגשנו מספר יו"רים של אגודות סטודנטים עם שר החינוך יואב קיש בלשכתו במשרד החינוך,
העלינו בפניו את המצוקה של הסטודנטים שלנו מהאוניברסיטה הפתוחה- משרתי המילואים וכוחות הביטחון וכן המפונים מביתם עקב המלחמה.
הסברנו את הנחיצות במציאת פתרונות הולמים עבורכם לאור העובדה שהסמסטר כבר החל וטרם נמצאו פתרונות ואתם כבר חסרי סבלנות ובצדק.
האגודה כל העת מציגה את דרישותיה למתווה מתוקן וראוי יותר ואנחנו מודעים לכך שנעשים מאמצים גדולים מצד מספר גורמים למציאת פתרונות ראויים עבורכם. השר הבטיח לסייע ככל שיוכל ואף מתוכננת פגישה ייעודית נוספת בימים הקרובים עבור הסטודנטים שלנו על מנת לעמוד מקרוב על הפתרונות לטובתכם.
כמו כן, השר שיתף אותנו בנושא חקיקה שמקודמת בכנסת לתשלום שכר לימוד למילואימניקים ומקווים שנשמע על כך בקרוב.
לסיכום, משרד החינוך מוכן להתייצב לטובת הלוחמים והלוחמות ופועל במספר מוקדים לסייע – הן בתחום המלגות והן בתחום התאמות המתווים בין המוסדות על מנת לייצר אחידות בנושאים הרגישים והחשובים הנ"ל בזמן המלחמה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות