ניוזים חמיםחדשותחינוך

צפו: תלמידים ב"בליך" ר"ג עומדים בשער ביה"ס וקוראים לעבר מפגיני שמאל: "שישרפו לכם את הכפר!", והכל בגלל סערת ביקורו של בן גביר בתיכון

איתמר בן גביר הגיע לדבר בפני תלמידים בתיכון "בליך" ברמת גן, כשעשרות הורים פנו למשרד החינוך וביקשו להשעות או לפטר את המנהלת. המנהלת: "שבוע הבא מגיע איימן עודה, הם גם ימחו?". וגם: מה צעקו תלמידי בליך למפגיני השמאל בשער התיכון

בהית הספר "בליך" מתקיימת מזה שנים מסורת, בה לפני כל מערכת בחירות, מוזמנים מתמודדים ופוליטיקאים מכל הרשימות המרכזיות לכנסת, כדי לענות לשאלות של התלמידים.

בסיום המפגשים, נערך יום בחירות בבית הספר. בשנים עברו, לבחירות ב"בליך" הייתה משמעות גדולה, היות והם חזו את תוצאות האמת בבחירות, ולכן פוליטיקאים רבים עטים על ההזדמנות להגיע ולדבר הפני תלמידי התיכון בר"ג.

אלא שנדמה כי השנה, האישור של מנהלת בית הספר, הילה רומש, לאפשר את הגעתו של איתמר בן גביר לדבר בפני תלמידים, ליבתה אש ויצרים.

עשרות הורים הגישו תלונה למשרד החינוך נגד המנהלת, שלא מתרגשת מכך ואמרה: "בן גביר נבחר כחוק, ואם בית הספר מקיים בחירות דמוקרטיות, אז הוא צריך לזמן את כל נבחרי הציבור, מכל מגוון הקשת הפוליטית. בשבןע הבא אמור להגיע איימן עודה, גם אז יהיו מחאות?".

אחד מתושבי רמת גן שעבר בזמן הצעקות בין הצדדים אמר: "את הכפר של סבא שלי בפולין שרפו הנאצים עם האנשים בבתים, כששמעתי את תלמידי בליך צועקים את זה, נחרדתי".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות