ניוזים חמיםחדשות

 תוך כדי תפילה, עם טלית ותפילין עליו- מתנדב ידידים חילץ בשלום פעוטה שננעלה ברכב  "זו פעם שנייה שאני מחלץ בפחות משבוע"

הפעוטה כבת שלוש ננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב. נועם חליף ורן כהן, מתנדבי סניף תל אביב, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב

הבוקר (שלישי) בשעה 7:48 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב. שאלתיאל קהלת, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזניק את המתנדבים ונשאר על הקו עד להגעתם. נועם חליף ורן כהן, מתנדבי סניף תל אביב, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

נועם מתאר: "הייתי תוך כדי תפילה כשהנייד אותת לי על קריאת חירום. יצאתי מיד למקום כשאני עוד עטוף בטלית ומעוטר בתפילין. בדרכי פגשתי את רן שהגיע בריצה לכתובת. האמא עמדה מחוץ לרכב חסרת אונים כשתינוקת בידיה, והילדה הקטנה שלה נעולה ברכב. בכוחות משותפים פתחנו את הרכב וחילצנו את הילדה בשלום. האמא התרגשה כל כך וקראה לנו מלאכים. אני רוצה לציין לשבח את המוקדן שאלתיאל היקר שנשאר על הקו עד לרגע החילוץ. הוא הרגיע את האם והנחה אותה מה לעשות עד להגעתנו. זו פעם שניה שאני מחלץ בפחות משבוע, ומבחינתי זה מרגש וכמו להגיע לפסגה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

צילום ידידים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות