ניוזים חמיםבריאות

שירות חדש: דיאטנית אונליין בכללית

מרגישים שאתם צריכים להתייעץ עם דיאטנית בנושא הרגלי תזונה בריאה ואין לכם זמן או אפשרות להגיע למרפאה? בכללית מנגישים את השירות לרווחת המטופלים ומציעים שירות של דיאטנית אונליין. מטרת השירות הינה להקל על מטופלים המתקשים להגיע למרפאה בעקבות שעות רבות בעבודה, ריתוק לבית ולאחרונה גם בשל פינוי מבתיהם, גיוס למילואים ועוד

 

שירות חדש של כללית במחוז מרכז – שירותי תזונה ודיאטה אונליין וידאו. מדובר בשירות חדש שהינו חלק ממהלך רחב היקף, שמטרתו להנגיש את השירותים ולהרחיב את זמינותם לרווחת המבוטחים.
שירות זה מצטרף למגוון שרותים בכללית, אותם יכולים לצרוך המבוטחים אונליין ללא הגעה למרפאה למפגש פיזי עם הגורם המקצועי. הצורך בשירותי דיאטה ותזונה אונליין התעורר מכיוון שישנם מטופלים שאינם יכולים להגיע פיזית למרפאות בשל מגוון סיבות וביניהן- לחץ של זמן, חולים המרותקים לבית עקב מצב בריאותי לקוי ולאחרונה גם מבוטחים שפונו מבתיהם או שגויסו למילואים. מנגד ישנם גם מטופלים שמעדיפים לחסוך זמן ולקבל את השירות בביתם בזמנם החופשי.
ענבל כץ פרידלנדר דיאטנית מחוזית בכללית במחוז מרכז מספרת: "בשנים האחרונות קיימת מודעות עולה וגוברת בכל מה שקשור לשמירה על הרגלי תזונה ואורח חיים בריאים. שירות דיאטנית אונליין הינו שירות שמטרתו לסייע ללקוחות הכללית מעל גיל 18 לקבל ייעוץ תזונתי במגוון תחומים כגון- ירידה במשקל, איזון שומני הדם, איזון לחץ דם, איזון סוכרת, גאוט ,אנמיה ועוד. דיאטניות מהמחוז מקיימות שיחת וידאו עם המטופלים ובכך, מעניקות להם שירות מונגש המתאים לאורח החיים והעדפות התפריט שלהם. המטרה שלנו היא לשים את המטופל במרכז ולהעניק לו שירות מצוין ומקצועי כחלק משמירה על אורח חיים בריא".
שמעון כהן (57) מראשון לציון שעשה שימוש בשירותי דיאטנית אונליין מסכם ואומר כי , "כאדם המתמודד עם השמנה שנים רבות יחד עם עבודה תובענית שעות רבות ביום היה לי קשה להגיע למרפאה ולקבל ייעוץ מדיאטנית על תזונה שמתאימה למצבי. העובדה שיכולתי לנהל את השיחה באון ליין וידאו איפשרה לי לקבל שירות מקצועי ומיטבי מדיאטנית ולנהל מעקב צמוד ובעיקר יעיל. הטיפים וההכוונה שקיבלתי היו מותאמים לאורח חיים שלי הכולל שעות רבות של עבודה מחוץ לבית מה שעזר לי להשיל ממשקלי כ7 ק"ג עד כה ועוד היד נטויה . אני בהחלט ממליץ להיעזר בשירות".

קביעת תור לקבלת השירות נעשית באמצעות מוקד 2700* כפי שקובעים תור רגיל ומיועדת ללקוחות עם הרשאת חיוב .

קרדיט צילום: דוברות כללית
הכתבה בשיתוף הכללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות