ניוזים חמיםחינוךיהוד

ביוזמת ראש העיר יעלה מקליס, ממשיכים בהצבת מרחבים מוגנים נוספים במוסדות החינוך ברחבי יהוד- מונוסון

ממשיכים לחזק את המוגנות והביטחון במוסדות החינוך ביהוד - מונוסון, עם הצבת עוד מרחבים מוגנים מוסדיים. עד כה הוצבו הממ"מ בבית הספר רמז, בית הספר נר ישראל, גן תאנה וגן דובדבן

 

ביוזמת ראש עיריית יהוד – מונוסון, יעלה מקליס, הוצבו השבוע עוד מרחבים מוגנים מוסדיים. עד כה הוצבו הממ"מ בבית הספר רמז, בית הספר נר ישראל, גן תאנה וגן דובדבן.

ראש עיריית יהוד- מונוסון, יעלה מקליס: "נמשיך לדאוג לפתרונות לכלל מוסדות החינוך בעיר. זוהי העדיפות העליונה לייצר שגרת חירום בטוחה עבור ילדנו. רק השבוע קיבלנו תזכורת לכך בעת ההאזעקות באמצע יום לימודים".

המרחבים המוגנים יוצבו במוסדות חינוך ברחבי העיר, על מנת להקל על התלמידים וצוותי החינוך להגיע למרחבים מוגנים בשעת אזעקה ולשפר את מוכנותם לכל תרחיש חירום.

רכישת המבנים המוגנים המוסדיים, הינה חלק ממכלול פעולות הנעשות בכדי לחזק את המוגנות.

יעלה מקליס, ראש העיר יהוד-מונוסון: "שגרת החירום לצד הלחימה הציבה לנו אתגרי. מהרנו לייצר מענים עירוניים שונים על מנת לאפשר שגרת חירום ככל שניתן. רק השבוע קיבלנו תזכורת על החשיבות של מוגנות מוסדות החינוך בעת האזעקות שהיו באמצע יום לימודים.

 

צילום: עיריית יהוד – מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות