ניוזים חמיםחינוך

חברי המועצה של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה אישרו את תקציב השנה החדשה פה אחד

סביב שולחן עגול באולם מהודר בקמפוס רעננה של האוניברסיטה הפתוחה, התקיים השבוע טקס הרמת כוסית של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים בישיבת מועצה לאישור התקציב השנתי, כאשר התחושה היא של שליחות ועשייה למען הסטודנטים

באגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בירכו על המוגמר, כאשר השבוע הועבר התקציב השנתי בהצבעה של חברי המועצה פה אחד. הישיבה ארכה כשעתיים בהן דנו חברי המועצה על תכנית העבודה והצביעו על התקציב לשנה הקרובה, כאשר לקינוח הרימו כולם כוסית לחיים לכבוד השנה החדשה, בברכת שנה טובה ומלאה בעשייה של האגודה למען הסטודנטים.

מספר הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה הוא הגדול ביותר בישראל, כשהסטודנטים לומדים בקמפוסים רבים ברחבי הארץ, מה שמאתגר את פעילות חברי המועצה למען הסטודנטים ויוצר עשייה ענפה ורחבה של האגודה כמעט בכל איזור בישראל.

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "אני שמחה ונרגשת שהעברנו בהסכמה מלאה של המועצה את תכנית העבודה השנתית ואת התקציב, כעת נוכל להמשיך בעשייה למען הסטודנטיות והסטודנטים ולפעול בכל הכח לקראת פתיחת השנה האקדמית החדשה."

מאשרים תקציב. חברי מועצת אגודת הסטודנטים באו"פ. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות