ניוזים חמיםחדשותבריאותחינוך

16 ילדי אשכול גנים בפ"ת נזקקו לטיפול בביה"ח שניידר. בדיקת משרד הבריאות מעלה: המקור בקלקול במזון שהוגש לפעוטות

משרד הבריאות מעדכן כי אתמול (יום ב 3.4) 16 ילדים מאשכול גנים בפתח תקווה חוו תסמינים הכוללים הקאות, ובחלק מהמקרים גם שלשולים וחום. הילדים הגיעו למלר"ד בית החולים שניידר וחלקם למרפאת טרם

אתמול נרשם אירוע חריג ומדאיג שנבדק על ידי משרד הבריאות לאחר שבאשכול גנים בפתח תקווה, בו נמצאים 60 פעוטות בגילאי מספר חודשים עד 4 שנים, 16 פעוטות חשו ברע אתמול.

16 הילדים מאשכול הגנים בפתח תקווה (בו 4 גנים), חוו תסמינים הכוללים הקאות, ובחלק מהמקרים גם שלשולים וחום. הילדים הגיעו למלר"ד בית החולים שניידר וחלקם למרפאת טרם.

מבדיקה ראשונית שערך אתמול מחוז מרכז של משרד הבריאות עולה שמקור התחלואה הוא ככל הנראה מזון שהוגש בגן. המחוז מממשיך לנהל את החקירה האפידימיולגית בשיתוף ההורים וצוות הגננות. היום צפויה בקרה של המחלקה לבריאות הסביבה של משרד הבריאות בגנים, ולפי הצורך ילקחו דגימות מזון.

חמש נשות צוות העובדות בגן לא פיתחו סימני מחלה. ילדי הגן יצאו לחופשת הפסח.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות