ניוזים חמיםחדשותחינוך

שברו את הכלים! הורי ילדי גנים בחולון, שמתחילת השנה לא מקבלים צהרונים, הגיעו והתעמתו עם ראשי רשת קהילה ופנאי ומתכוונים להגיע ללשכת ראש העיר: "אנחנו כבר חודש ימים בני ערובה, בלי כל פיתרון"

להורי גן "מיתר" בחולון נמאס שכבר חודש ימים אין כלל צהרון לילדיהם, כמו בעוד 7 גנים, אז הם החליטו להגיע למשרדי רשת קהילה ופנאי והתעמתו עם הממונים. הצעד הבא, הגעה ללשכת ראש העיר ודרישה למציאת פיתרון

 

אתמול החליטו הורי גן הילדים "מיתר" בחולון "לשבור את הכלים", לאחר שכבר חודש ימים מתחילת שנת הלימודים, אין עדיין צהרון.
ההורים, שכבר חודש ימים צריכים למצוא דרך לעזוב את מקום עבודתם בצהרי היום, הגיעו אמש טעונים למשרדי רשת קהילה ופנאי, שאחראית על הצהרונים מטעם העירייה.

כאות מחאה, ההורים החליטו להעביר את שעות הצהרון במשרדי רשת קהילה ופנאי והטיחו דברים קשים באחראים במקום, בהם, רכזת הצהרונים ודוברת הרשת.

ההורים טענו כי הרשת הסתפקה בהסבר לקוני שאין כח אדם ובכך פתרה עצמה מלספק פתרונות: "הצענו שתהיה רוטציה בין גני הילדים בצהרונים, לא יכול להיות שמספר גני ילדים בעיר לא יהיה להם אפילו יום אחד בשבוע צהרון. הצענו שיעשו רוטציה, אבל הם לא מקבלים ואנחנו הפכנו לבני ערובה. כמה אפשר לבקש ממקומות העבודה לצאת מוקדם בצהריים?".

"אנחנו מצפים מהעירייה גם שתהיה יותר אקטיבית ויצירתית מלפרסם מודעת דרושים ולחכות לנס. חודש אנחנו מחכים לפיתרון שלא מגיע".

מאחר ומדובר בבעיה שנמצאת במספר גנים בעיר, עכשיו ההורים של הגנים מתארגנים כדי להגיע כולם, יחד עם ילדיהם ללשכת ראש העיר, מוטי ששון ולדרוש שיקח אחריות על המצב וימצא פיתרון.

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "רשת קהילה ופנאי מפעילה השנה צהרונים למאתיים גנים, מתוכם שמונה צהרונים לא נפתחו בתחילת השנה בשל חוסר חמור בצוותים חינוכיים, מצב שהוא ארצי, זאת למרות מאמצי גיוס שוטפים לאורך השנה, משאבים גדולים שהושקעו, העלאת שכר העובדות ועוד…
"בשבועיים האחרונים הצלחנו לפתוח חמישה צהרונים מתוך השמונה. לצערנו טרם נמצא צוות חינוכי מלא לצהרון מיתר. סייעת כבר גויסה ואנו פועלים, בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לגיוס מובילה לצהרון.

"נפגשנו אתמול עם הורי צהרון מיתר, הקשבנו להם והסברנו את הדברים.
אנו מבינים את ההורים ואת המצב אליו נקלעו אך לצערנו המציאות של עולם העבודה, ובעיקר תחום החינוך, טופחת גם על פנינו.
"בדקנו חלופות שונות על מנת לתת מענה לילדי והורי הצהרונים אך אף אחת מהן אינה מספקת פתרון מקצועי ומספק.
אנחנו מאמינים ומקווים כי מאמצינו יישאו פרי בהקדם ונוכל לפתוח גם את שלוש הצהרונים הנותרים".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות