ניוזים חמיםבריאות

פותחים שנה בבריאות איתנה: מחוז דן-פ"ת בכללית החל במבצע חיסוני קורונה נגד זן האומיקרון

מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג, בסרטון למטופלי המחוז: לקראת עונת החורף, חשוב מאוד להתחסן הן נגד קורונה והן נגד שפעת

מחוז דן-פ"ת בכללית החל השבוע לחסן מטופלים בחיסון חדש נגד נגיף הקורונה, המעניק הגנה מיוחדת נגד זן האומיקרון. החיסונים ניתנים בכ-15 מרפאות ברחבי המחוז, בערים פתח תקוה, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, גבעת שמואל, אור יהודה, כפר קאסם, אריאל, ראש העין, הוד השרון וגני תקוה. ניתן לקבוע תור לקבלת חיסון באתר ובאפליקציית כללית וכן במוקד הטלפוני 2700*.

רות ברוך, מנהלת מבצע חיסוני קורונה וראש אגף סיעוד בקהילה בכללית: “החיסון המעודכן משלב תרכיב כנגד זן האומיקרון הדומיננטי בתקופה זו וכנגד הזן המקורי. השאיפה היא למנוע התפרצות גל קורונה נוסף שעשוי לשבש את שגרת החיים שלנו".
ברוך מוסיפה כי "החיסון שהותאם לזן האמיקרון מגן עלינו ועל הסובבים אותנו מפני הידבקות וסיבוכי המחלה. אנו קוראים לכל מי שמשתייך לקבוצות הסיכון השונות לבוא ולהתחסן. יש לזכור שאנו לפני חורף, וקיים חשש מפני תחלואת צולבת של קורונה ושפעת, על כן כדאי להתחסן כחלק מההיערכות הכוללת לקראת תחלואת חורף. על פי הנחיות משרד הבריאות, ניתן לקבל חיסון נגד קורונה ביחד עם חיסון לשפעת – למי שירצו בכך".

בסרטון המצורף מסבירה מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, מדוע חשוב להתחסן הן נגד האומיקרון והן נגד שפעת, ומדגימה כיצד ניתן לקבוע תור לקבלת החיסון החדש נגד הקורונה בקלות וביעילות דרך האפליקציה של כללית.

 

חיסון
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות