ניוזים חמיםחדשותחינוך

ככה נראית חצר של גן הילדים "שונית" בבת-ים 2022. ההורים: "הילדים חוזרים עם גירודים, לא יכולים לצאת לחצר. בעירייה הבטיחו מתחילת השנה שיעשו משהו וכלום"

כך נראה גן ילדים "שונית" בבת-ים 2022, העיר שפעם התפארה בתואר "עיר החינוך". הזנחה, לכלוך, העדר משטח כלשהו למשחקים

פעם, העיר בת- ים התהדרה בתואר "מובילה בחינוך", אלא שכבר שנים התואר הזה הולך ומתמוסס ומתפוגג ויש ירידה בזכאות לבגרות ובפרמטרים אחרים.

אלי יריב, מחזיק תיק החינוך בעירייה וראש העיר, צביקה ברוט, התפארו עם פתיחת שנת הלימודים כי כל מוסדות החינוך הוכנו בצורה אופטימלית לקליטת הילדים והתלמידים. כולם? מסתבר שממש לא.

הורי ילדי "גן שונית" בעיר הגיעו עם פתיחת השנה לגן וגילו חצר בה מלבד מגלשה ישנה ומלוכלכת, החצר מלאה לכלוך, צואת יונים, אין למעשה כל משטח משחק עם חפצים חלודים והזנחה קשה.

אחת האימהות מספרת: "הצוות בגן מדהים, אבל אין להן מה לעשות כשילדים בני ארבע וחמש רוצים לצאת ולשחק קצת בחוץ. הכל מוזנח, מלוכלך, בלי כל מתקן ומשטח ראוי. ארגז החול מטונף. הילדים חוזרים הביתה עם גירודים וגירויים בעור. פנינו למר אלי יריב שהבטיח שעם החזרה מהחגים הכל יראה אחרת. חזרנו, ומצאנו שהמצב גרוע יותר. איפה הם היו כל הקיץ וחופשות החגים?".

מעיריית בת ים נמסר: "חצר הגן המדובר נכנסת לשיפוץ נרחב ויסודי ממש בהקדם, בימים אלו מסתיים הליך החתימה ואישורי היציאה לעבודה".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות