ניוזים חמיםחדשותחינוך

בלעדי: תלמידת כיתה ח' בביה"ס "מיכה רייסר" בראשל"צ הוכתה באלימות קשה ע"י חברתה ללימודים. הורי הילדה הזעיקו משטרה. תלמידים: "זה לא הפעם הראשונה שהתלמידה נתונה לאלימות"

מקרה אלימות קשה כלפי תלמידה בכיתה ח' בביה"ס "מיכה רייסר" בראשון לציון. הורי הילדה שהוכתה קשות על ידי חברתה לכיתה הזעיקו משטרה. תלמידים בביה"ס טוענים: "זאת לא פעם ראשונה שקורים דברים כאלו בבית הספר והמנהלת לא מטפלת בזה כמו שצריך"

לפני מספר ימים נרשם אירוע אלימות קשה וחמור ביותר בחטיבת הביניים "מיכה רייסר" שבראשון לציון, מקרה שזיעזע תלמידים רבים, כשבסיפור מעורבת גם המשטרה כשהורי התלמידה בכיתה ח', שהוכתה קשות על ידי חברתה ללימודים הגישו תלונה למשטרה, שהגיעה לבית הספר.

לפי עדות של אחד התלמידים, התלמידה שהוכתה, סובלת מזה תקופה מהתעמרויות של כמה ילדים בכיתתה, ביניהם התלמידה שחשודה בהפעלת האלימות. כשלפי עדות אחד הילדים, בשל ריב ביניהן, התלמידה המתקיפה החלה להכות את התלמידה המוכה, בשירותים, כשהיא חובטת בה בכל חלק גופה ושורטת אותה – כפי שניתן לראות, כשהיא מותירה על גופה פציעות וחבורות קשות.

שני תלמידים בבית הספר "מיכה רייסר" סיפרו ל"ניוזים מרכז": "זה לא מקרה האלימות היחיד שעוברת אותה תלמידה. אבל יש ילדות שכבר פגעו בה בעבר גם בחרמות ואף אחד לא עושה כלום".

תלמידה אחרת בבית ספר, רותם (השם האמיתי שמור במערכת), סיפרה עוד: "יש כמה וכמה מקרי אלימות, כשהתחושה שלנו שהמנהלת לא מקשיבה ומתעלמת מזה. הילדים האלימים לא מפחדים, כי לא ממש עושים להם כלום".

תגובת עיריית ראשון לציון: ״מדובר בסכסוך בין שתי תלמידות, שמטופל במלוא הרצינות והרגישות על ידי מנהלת בית הספר, מפקח משרד החינוך וכל גורמי המקצוע שמלווים את הילדות ומשפחתם. המקרה דווח גם למשרד החינוך ולמשטרה ומעבר לכך, לא נמסור פרטים אודות תלמידים באמצעי התקשורת״.

 

צילום: פרטי מהרשת החברתית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות