ניוזים חמיםחדשותחינוך

אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ממשיכה להילחם למען הלוחמות והלוחמים: קיימה הפגנה נוספת- הפעם מול משרדי המל"ג

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בתגובה לניוזים: "'לא משאירים חייל מאחור' זו לא קלישאה. אגודת הסטודנטים ממשיכה במאבק לטובת הסטודנטים הלוחמים וכוחות הבטחון"

המאבק למען הסטודנטים הלוחמים והלוחמות עלה שלה ובשלישי האחרון קיימה אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה הפגנה מול משרדי המל"ג בירושלים.
האוניברסיטה הייתה מהמוסדות הראשונים שהחלו את שנת הלימודים בצל המלחמה, כאשר עשרות אלפי סטודנטיות וסטודנטים מכל הארץ מגנים בגופם על המדינה בשירות מילואים, סדיר וקבע.
בראשון קיימה האגודה הפגנה מול משרדי ההנהלה ברעננה כאשר טרם ההפגנה, קיימה האגודה מפגשים רבים עם הנהלת האוניברסיטה שלא צלחו וכן מפגשים בהשתתפות מאות סטודנטים מכוחות הביטחון ונשותיהן, במטרה לבנות מתווה הוגן שמחובר לצרכים הסטודנטיאליים, תוך עמידה על הדרישה לפתרונות דינאמיים למצב מלחמה דינמי.

כאמור, לאחר שמאמצי המו"מ מול האוניברסיטה לא הניבו תוצאות החליטה האגודה להעלות שלב במחאה ולצאת להפגין גם מול משרדי המל"ג בדרישה להחזיר את המתווה אל השולחן ולהגיש אותו מחדש כשהוא הולם את הצרכים של הסטודנטיות והסטודנטים מכוחות הביטחון, וכן של מי שנפגעו מביטולי הבחינות מאז תחילת המלחמה.

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בתגובה לניוזים: " 'לא משאירים חייל מאחור' זו לא קלישאה. אגודת הסטודנטים ממשיכה במאבק לטובת הסטודנטים הלוחמים וכוחות הבטחון במטרה להגיע להבנות ופתרונות ראויים יותר בהתאם למלחמה, ישנם גורמים רבים שמנסים לסייע, ביניהם ח"כים, שרים, גורמים במל"ג ובקמל"ר, התאחדות הסטודנטים הארצית ועוד. כולנו תקווה שנצליח להגיע לפתרונות שיביאו וודאות לסטודנטים הלוחמים שלנו על מנת שיהיו רגועים ויוכלו להתרכז בלחימה."

אגודת הסטודנטים בהפגנה מול המל"ג. צילום עצמי
אגודת הסטודנטים בהפגנה מול המל"ג. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות