ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

תיעוד: שוטרי תחנת לב ת"א עצרו נוסע נגדו הוגש כתב אישום בחשד לתקיפת נהג אוטובוס באמצעות אגרופן לאחר שהנהג העיר לו על כך שהפריע לנוסעים

על פי החשד, תושב ת"א בן 35, עלה לאוטובוס בת"א כשהוא בגילופין והחל לצעוק באופן שהפחיד את הנוסעים. הנהג ביקש מהחשוד להירגע, אולם זה המשיך להרעיש עד שגרם לנהג לעצור את האוטובוס ולבקש ממנו לרדת. החשוד סירב לרדת והחל לקלל את הנהג. במקביל התקשר הנהג למשטרה ובתגובה לכך, החשוד רץ אל הנהג, תקף אותו בפניו ודחף אותו מחוץ לאוטובוס.

הנהג שחש בסכנה התגונן והחל לברוח מהחשוד, אשר רדף אחריו באמצע כביש סואן, שלף אגרופן חד המשמש גם כשוקר חשמלי, והיכה באמצעותו בפניו וידו של הנהג. הנהג נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל מחבלות בפניו, גידים קרועים וחתכים עמוקים בידו.

החשוד שנמלט מהמקום נעצר תוך זמן קצר ע"י השוטרים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ובסיומה של חקירה מואצת, היום הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות פציעה כשהעבריין מזויין , תקיפה והחזקת אגרופן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות