ניוזים חמיםחינוךיהוד

ביהוד- מונוסון: תכירו את האנשים והלוחמים שמבטחים ושומרים על מוסדות החינוך ברחבי העיר והחזרה לשגרת לימודם

ביהוד- מונוסון חוזרים לשגרת לימודים תוך מעטפת של אבטחה בכל מוסדות החינוך, גם על ידי לוחמים ואנשי הביטחון של העירייה ושוטרים

שוטרי משטרת ישראל, חיילי פיקוד העורף, צוות החירום באגף הביטחון ביהוד- מונוסון, בראשות מנהל האגף אריאל גרג׳י, מתנדבות ומתנדבי משמר העיר וייידת הכוננות העירונית, שומרים על מוסדות החינוך מגני הילדים ועד לבתי הספר לאורך כל שעות הפעילות. השמירה מתבטאת הן בנוכחות פיסית במוסדות והן בפטרולים שנעשים מעת לעת בפיקוח ובהנחיית אגף הביטחון והחירום בעירייה.
בעיריית יהוד – מונוסון מציינים: "מתוך רצון לחזור לשגרה כמה שניתן ובשים לב להנחיות החירום הקיימות בשעת המלחמה, אנו מוודאים שכלל מוסדות החינוך מקבלים מענה ביטחוני ראוי.
"בתוך כך, חזרה לשגרה לילדים היא מרכיב חשוב בחזרה לשגרה להורים. אנו גאים שביהוד-מונוסון מערכת החינוך פועלת מגיל לידה ועד תיכון. בנוסף, הצלחנו במאמץ משותף בהובלת ראש העיר לייצר מענה עם מיקלוט למעונות היום בעיר (גילאי לידה עד שלוש). מתוך מחויבות לילדים ולהורים והצורך לייצר שגרת חירום לתקופה מאתגרת זו, וכדי שלילדים תהיה מסגרת וההורים יוכלו לצאת לעבודה, הובלנו מציאת מענה לכל המעונות הפרטיים".

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות