ניוזים חמיםחינוך

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, ששברה את תקרת הזכוכית ונבחרה ליו"רית אגודה החרדית הראשונה בישראל, ממשיכה לדהור קדימה ושוברת תקרת זכוכית נוספת

"אני מקווה ומייחלת ומתפללת שאצליח להוביל למהלכים פורצי דרך למען הסטודנטים" יוכי לוי

השבוע נערכו בישיבת הנשיאות של התאחדות הסטודנטים בחירות לועד המנהל בהן יוכי לוי, יו"ר האגודה של האוניברסיטה הפתוחה, נבחרה ברוב קולות להצטרף לועד המנהל של התאחדות הסטודנטים הארצית שאחראי למעשה על פעולות והחלטות משמעותיות מאוד הקשורות לחיי הסטודנטים, כאשר ההתאחדות מהווה ארגון הגג של האגודות בכלל והסטודנטים בפרט. הסטודנטים משלמים מידי שנה תשלום שנתי להתאחדות שמייצגת את הסטודנטים בכל הארץ.

יוכי לוי, ששברה את תקרת הזכוכית כאשר נבחרה לראשונה כאישה חרדית, אם לשישה, לתפקיד יו"ר אגודת סטודנטים בישראל, פעלה רבות מאז היבחרה לתפקיד למען הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה וכעת היא ממשיכה בדרכה קדימה כשהיא שוברת תקרת זכוכית חדשה בכניסה לתפקידה בועד המנהל של ההתאחדות.

יוכי לוי: "אני שמחה ונרגשת להיבחר לתפקיד כל כך משמעותי בנוסף לתפקידי כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה שבו אני דואגת לסטודנטיות והסטודנטים שלנו ומייצגת את הסטודנטים מול המוסד ומול המל"ג וההתאחדות.
כעת אני יכולה לפעול גם בתוך ההתאחדות ולקחת חלק בהחלטות הרות גורל לטובת הסטודנטים בכלל והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בפרט.
אני מקווה ומייחלת ומתפללת שאצליח להוביל למהלכים פורצי דרך למען הסטודנטים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות