ניוזים חמיםבריאות

בשורה לעיר! כללית מתרחבת ביבנה: בשעה טובה נפתחה מרפאת כללית נאות שמיר

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית: "כקופה המובילה באיכות רפואית והדוגלת במתן שירות רפואי זמין ונגיש ללקוחותיה פתחנו השבוע בהתרגשות ובהשקעה רבה את מרפאת נאות שמיר לרווחת תושבי השכונה והסביבה"

השבוע תושבי שכונת נאות שמיר התעוררו למראה בלונים צבעוניים בכיתוב "פתחנו! מרפאת נאות שמיר כללית" שפוזרו ברחבי השכונה.
המרפאה החדשה של כללית ממוקמת ברחוב עוזי חיטמן 1 (יבנה) על שטח של כ- 400 מ"ר ותעניק שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, שירותי סיעוד, מעבדות ובקרוב טיפת חלב.

כללית, הקופה הגדולה במדינה, פתחה השבוע את המרפאה השביעית בעיר יבנה עם נתח שוק הגדול בעיר של 50% ולמעשה הקופה הראשונה בשכונה.

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית: "מדובר בבשורה אמיתית לתושבי השכונה החדשה, כקופה המובילה באיכות רפואית והדוגלת במתן שירות רפואי זמין ונגיש ללקוחותיה פתחנו השבוע בהתרגשות ובהשקעה רבה את מרפאת נאות שמיר לרווחת תושבי השכונה והסביבה".

ד"ר מרב חן, מנהל רפואי אזורי, מחוז מרכז כללית: "אנו שמחים ונרגשים לפתיחת המרפאה עם צוות מקצועי ומנוסה. יבנה היא עיר שנמצאת במיקוד אצלנו עם נתח שוק של 50% , אנו פועלים כל העת להרחבת והתאמת השירותים העיר בהתאם לצרכים בשטח. אנו רואים את הביקוש לשירותים הרפואיים וקשובים ללקוחותינו במטרה לתת את השירות הטוב ביותר".

הכירו את הצוות המוביל של מרפאת כללית נאות שמיר:
את המרפאה תנהל ד"ר יהודית גלזר, מומחית ברפואת משפחה שתשמש גם כרופאת משפחה, ד"ר מאיה יאיר-אבידן, מומחית ברפואת ילדים, טניה קרסיק, מנהלת הסיעוד, רנטה טרקטובנקו, אחות אחראית טיפת חלב ונטלי אשכנזי ספיר מנהלת אדמיניסטרטיבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות