ניוזים חמיםיהוד

2 המועדונים לאזרחים ותיקים הפועלים ביהוד-מונוסון, "ביתנו" ו-"תקומה" ציינו סוף שנה מלאה בפעילות ועם השתתפות גדולה

שני המועדונים לאזרחים ותיקים הפועלים בהצלחה רבה ביהוד-מונוסון מציינים סוף שנה. במועדון "ביתנו" לאזרחים ותיקים ציינו זאת במסיבת ריקודים של שנות ה-60 וגם מועדון "תקומה" המוקדש לאזרחיות ותיקות יצא לפגרה ומתכונן לשנה חדשה עם מגוון רחב של פעילויות

2 מועדונים לאזרחים ותיקים הפועלים ביהוד-מונוסון ציינו את סיום השנה עם שלל פעילויות למאות אזרחים ותיקים שפוקדים אותם במהלך כל השנה.
מסיבת הסיום הראשונה התקיימה במועדון "ביתנו", אחד המועדונים המובילים בעיר לאזרחים ותיקים, שקיים מזה שנים רבות. רגע לפני היציאה לחופשת הקיץ חגגו עשרות המשתתפים בשירה וברקודים בערב קסום עם שירי שנות ה-60 לצלילי נגן החצוצרה. בנוסף, במקום התקיימה תצוגת יד של עבודותיהם של האזרחים הוותיקים הפוקדים את המועדון.
גם מועדון "תקומה" הפועל שנים רבות ברחוב שז"ר המרכז היום – ציין סוף שנה של פעילות שכולה מוקדשת לאזרחיות ותיקות. המועדון פועל פעמיים בשבוע אחרי הצהריים – פוקדות אותו אזרחיות ותיקות בעיקר שנהנות לאורך השנה ממגוון רחב של פעילויות – מפעילות גופנית ועד הרצאות, סדנאות, טיולים ועוד הרבה פעילויות. המועדון אף הוא יצא לפגרת קיץ ויחזור לפעילות ב-1 לספטמבר.
צילום: עיריית יהוד-מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות