ניוזים חמיםחינוךתרבות

סטודנט.ית באוניברסיטה הפתוחה, פרויקט "זיכרון בסלון" חוזר – רוצה לארח או להתארח?

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, בשיתוף עם זיכרון בסלון, מעוניינת להקים סלונים נוספים ברחבי הארץ ולהנגיש עוד יותר את היוזמה המרגשת והחשובה

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, משתפת אגודת הסטודנטים.יות באוניברסיטה הפתוחה פעולה עם פרויקט "זיכרון בסלון" כדי לגייס את הכוח הסטודנטיאלי של האו"פ לטובת השתתפות ואירוח במסגרת הפרויקט החשוב והמרגש הזה.

זיכרון בסלון היא יוזמה חברתית המאפשרת לציין את ערב יום השואה בצורה משמעותית, בסלון הבית, בין משפחה וחברים, במפגש המורכב מעדות, חלק אומנותי-שיתופי ודיון.

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, בשיתוף עם זיכרון בסלון, מעוניינת למנף את הכוח של הסטודנטים/ות של האו"פ כדי להקים סלונים נוספים ברחבי הארץ ולהנגיש עוד יותר את היוזמה המרגשת והחשובה הזאת!

 

להצטרפות לפרויקט לחצו על הלינק הזה הכולל טופס התעניינות בפרויקט "זיכרון בסלון" ^^^^

 

*מילוי הטופס לא מבטיח את השתתפותך בפעילות של "זיכרון בסלון", ונועד כדי לאמוד את מידת ההתעניינות ולאפשר יצירת קשר בהמשך.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות