ניוזים חמיםחדשות

נער בן 15 מנתניה נסחט על ידי תושב העיר, בטענה כי תקף צעיר אחר שמשויך לארגון פשע, וכדי לא לנקום בו עליו לשלם

המשטרה עצרה תושב נתניה בחשד שסחט נער בן 15, תושב העיר, לאחר שתקף קטין אחר. הסוחט ביקש אלפי שקלים ולא משפחת פשע תנקום בו

 

חוקרי מחלק הנוער פתחו בחקירה סמויה לפני כחודשיים עם קבלת דיווח בגין קטין הנסחט על ידי גורמי פשיעה בעיר וזאת לאחר שהנסחט – תושב העיר בן 15 תקף קטין אחר כבן 17 במהלך קטטה שאירעה בלופט במהלך אירוע שנערך במקום חודש קודם לכן.

על פי החשד, קורבן התקיפה פנה לחשוד בסחיטה – תושב העיר כבן 24 וביקש לגבות באמצעותו "פיצויים" בגין התקיפה תוך שהסוחט משתמש ב"ייחוס המשפחתי" שלו על מנת לוודא את גביית "הפיצוי" בסכום המוערך בעשרות אלפי שקלים.

כאמור, מחלק הנוער בתחנת נתניה ניהל בחודשיים האחרונים חקירה סמויה ולאחר יצירת תשתית חקירה ראייתית עצרו בלשי התחנה את בעלת האירוע במהלכו הותקף הקטין ובדירתה התקיימה פגישת הסחיטה ואתמול את החשוד המרכזי בסחיטה – תושב העיר כבן 24.
מעצרה של החשודה במעורבות בסחיטה – תושבת העיר בת 35 הוארך אתמול עד מחר (29.3.23) ומעצרו של החשוד המרכזי הוארך בבית המשפט בפתח תקווה היום עד לתאריך 30.3.23.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות