ניוזים חמיםחדשותחינוך

צפו: "לתפארת" אונ' ת"א – דגלי פלשתין הונפו וקריאות נגד ישראל במהלך הופעה באוניברסיטה של הראפר, תמאר נאפר מכחיש השואה ומי שקורא בעולם להחרמת ישראל והתבטא בחריפות נגד חיילי צה"ל

אוניברסיטת תל אביב, שמקבלת מימון ממדינת ישראל, נתנה במה אמש לאירוע בו נקראו קריאות נגד המדינה והונפו דגלי פלשתין.

אוניברסיטת תל אביב, מוסד להשכלה גבוהה שמקבל מימון ממשלתי, שוב "מככבת" במפגן שנאה והסתה נגד מדינת ישראל, כשהאונעברסיטה עצמו מעמידה את מתקני המוסד לאירועים אלו.

אמש, נרשם אירוע נוסף בו הופיע הראפר תמאר נאפר בפני תלמידים ערביים ותא חד"ש, כשהאוניברסיטה מעמידה לרשותם את אולם מדעי הרוח.

נאפר ידוע בפעילותו הנמרצת להחרמת ישראל בעולם והתבטא קשות נגד המדינה וחיילי צה"ל. אבל זה לא הפריע לאוניברסיטת תל אביב לאפשר את ההופעה ואם לא די, במהלכה הונפו דגלי אש"ף ופלשתין ונקראו קריאות נגד ישראל.

זו לא פעם הראשונה בה אוניברסיטת תל אביב מאפשרת בתחומה אירועי שנאה והסתה נגד המדינה.

יואב, סטודנט בפקולטה למדעי הרוח סיפר: "ראינו סטודנטים ערביים הולכים עם דגלי פלשתין לכיוון האולם, לא הבנו בהתחלה מה קורה. היינו המומים, נדמה היה שאנחנו באוניברסיטה בג'נין, לא בתל אביב". מהאוניברסיטה טרם נמסרה תגובה.

 

צילום: פייסבוק ואם תרצו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות