ניוזים חמיםחינוך

7 זוכים וזוכות בפרסים ובציון לשבח בטקס פרס דיקנית הסטודנטים למעורבות חברתית וחלוקת מלגות מילואים באוניברסיטה הפתוחה

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה : "מעורבות חברתית זו לא קלישאה, מעורבות חברתית ניכרת מעת לעת, החל ממעשים קטנים לטובת הזולת וכלה בפעולות יזומות שהופכות את החברה שלנו לטובה וערכית יותר."

בחמישי התקיים טקס "פרס מצטייני דיקנית הסטודנטים" בהובלת הדיקנית גב' מיכל צנטר, לסטודנטים וסטודנטיות מצטיינים אשר לקחו יוזמות בפרויקטים אישיים למעורבות חברתית וליצירת פסיפס אנושי מעורב, פעיל וחדשני בחברה הישראלית. בנוסף, בטקס חולקו מלגות ל-45 סטודנטים במילואים במימון אגודת הסטודנטים, בהובלת רמ"חית מלגות ומעורבות חברתית יאנה טכמן.

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "הטקס היה מיוחד ומרשים ולווה בתזמורת של עובדי האו"פ המוכשרים. ליטל כהן מדיקנאט הסטונדטים נשאה דברים בטקס וכן, נשיא האגודה מר שחר שבקו.  סתו שפיר, ח"כ לשעבר,  ריגשה אותנו בסיפור גבורה משפחתי, היה מרגש מאד.️ לסיכום- מעורבות חברתית זו לא קלישאה, מעורבות חברתית ניכרת מעת לעת, החל ממעשים קטנים לטובת הזולת וכלה בפעולות יזומות שהופכות את החברה שלנו לטובה וערכית יותר."

נשיא אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, שחר שבקו, פתח את הנאום בחצי דקת דומיה לזכר קורבנות הפיגועים בירושלים, ולאחר מכן עבר לדברי תודה לסטודנטים  אשר עוסקים במעורבות חברתית ובהתנדבות. "הסברתי להם כסטודנט באוניברסיטה הפתוחה וכנשיא האגודה אשר מבצע את התפקיד בהתנדבות מלאה, שאני מבין את העומס המוטל עליהם, ואת הקושי הרב במעבר בין עבודה לימודים משפחה והתנדבות והודיתי להם ולחיילי המילואים באופן אישי ובשם האגודה." לאחר מכן עלה עם רמ"ח מעורבות חברתית באגודה, יאנה טכמן, לחלוקת תעודה ממוסגרת ומלגה ל 45 חיילי מילואים סטודנטים באוניברסיטה הפתוחה ולחץ יד לכל אחד ואחת מהם.

פרופ' מימי אייזנשטדט נשיאת האוניברסיטה ברכה את הזוכות והזוכים, מיכל צנטר דיקנית הסטודנטים ויוכי לוי יו"ר אגודת הסטודנטים חילקו את הפרסים והתעודות. הפרס נועד לעודד התנדבות בקהילה, סיוע לאוכלוסיות חלשות, קידום מטרות חברתיות והעלאת המודעות לסובלנות וסולידריות בחברה הישראלית, באמצעות חשיפת פעילות התנדבותית של סטודנטים וסטודנטיות.

צילומים: אלון גלבוע

הזוכות והזוכים בפרסים ובציון לשבח:

סיגלית אבאי, מאלפי מנשה, סטודנטית לתואר ראשון במדעי החברה והרוח שהקימה ביחד עם שותפים מרכז גישור יישובי ומערך הדרכה לילדי בית הספר היסודי ללימוד שפת גישור ולהכשרת מגשרים צעירים.

דיאנה דואהדה, מחיפה, סטודנטית לתואר ראשון באמנויות ופסיכולוגיה המתנדבת בארגון Global shapers  – ארגון עולמי מבית הפורום העולמי לכלכלה WEF, בפרויקטים חברתיים שונים שמטרתם לתרום לקהילה ולקדם את הידע וההכשרה בחברה הערבית. דיאנה מתנדבת במקביל בתנועה הפמיניסטית אל-סיוואר התומכת בנפגעות תקיפה מינית ואלימות, מעניקה שירותי תמיכה וייעוץ בקו פתוח וקווי חירום.

נאור יעקב הראל מלוד, סטודנט לתואר ראשון במדע המדינה ויחסים בין-לאומיים ומדעי המחשב מערכות ויישומים. הקים את מיזם מעלות שהחל כחוג ללימוד מחשבים לנשים מקהילת יוצאי אתיופיה בעיר שהתגבש לתכנית מובנית בשיתוף מפעל הפיס ורשויות מקומיות ללימוד אוריינות דיגיטאלית ומיומנויות מחשב בדגש על למידה עצמאית וקידום קריירה.

חן עשור מירושלים, סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה. מייסדת אזמרה – בית חם לנוער חסר קורת גג בירושלים, הפועל בשעות הלילה על מנת להרחיק את הנוער מהסכנות והפיתויים האורבים בלילה, כמו גם לתת אוזן קשבת וחיבוק חם.

מלכי רוטנר מאשדוד, סטודנטית לתואר ראשון בסוציולוגיה והיסטוריה. פעילה פמיניסטית חרדית – מייסדת קהילות לקידום השיוויון לנשים חרדיות. הקימה קבוצת לומדות חרדיות בכדי להעמיק את הידע ההלכתי, לדעת להשתמש בכלים הלכתיים מול אתגרי היום יום ולקדם פסיקה מיטיבה עם נשים בסוגיות כמו נישואין וגירושין, עגינות ועוד.

יצחק אייזיק כץ מירושלים, סטודנט לתואר שני בתכנית ל"ממשל ומדיניות ציבורית" המתנדב מזה שתיים עשרה שנה כחובש מתנדב, אופנוען חירום, נהג אמבולנס, ראש סניף ורכז מבצעים בארגון איחוד הצלה המרכז התנדבות של כשמונים פעילים תחתיו. יצחק זכה בציון לשבח על מעורבות חברתית לשנת תשפ"ג.

שני ג'אנו שביט מאשקלון, סטודנטית לתואר ראשון במדעי החברה והרוח. שני היא רכזת פעילות של  קבוצת סריגה לנשים שמטרתה לייצר קהילה משותפת שתהנה מהתועלות הפיזיולוגיות והפסיכולוגיות של סריגה ביחד, ובראשן הפגת הבדידות. הקבוצה היא אחת מעשרות רבות של קבוצות בפריסה ארצית תחת ארגון "סורגות קהילה" שתוצריה נתרמים למען אחרים. שני זכתה בציון לשבח על מעורבות חברתית לשנת תשפ"ג.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות